Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Huff....Nå er jeg lei av å gå gravid!! Fikk jente nr. 1 i September ifjor og venter neste i begynnelsen av September i år. Så i det store så har jeg gått gravid i 1 år og 8 måneder! Var ikke akkurat planlagt at det skulle skje så tett men sånn ble det nå. Bekkenløsning som blir 10 ggr verre da jeg bærer dattera mi, andpusten og hjerteklapping så fort jeg går opp trappa hjemme, pollenallergi, trøtt og sliten.... Ser frem til at samboern min får ferie om 2 uker ja! Det første sv.skapet gikk som en dans men dette har vært veldig tungt fra dag 1. Sikkert fordi at kroppen ikke klart å hente seg inn fra nr.1. Sliter også med dårlig samvittighet ovenfor dattera mi, jeg kan jo ikke leke med og bære på henne sånn som jeg selv ønsker. Fordelen i det hele er jo at når nr.2 er ute så er jeg ferdig med svangerskap og kan se frem emot å kunne ta ordentlig vare på jentene mine!! Gleder med vilt til å bli ferdig!! Positiv feedback er SVÆRT ønsket..... )
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Synes du har gjort en god jobb jeg! Aldri godt å planlegge alt, men som du sier du ser målet..... Håper tiden vil gå fort for deg og, det er noe utrolig i vente.
Solskinnsjenta Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Skjønner at det er tungt nå, trøsten får være at når mini kommer ut, og de får litt tid på seg så får jentene dine masse glede av hverandre! Det er 13 måneder mellom meg og lillebroren min, og vi har alltid vært veldig gode venner. Lekte masse sammen da vi var små osv. Når det gjelder den datteren du allerede har så er det jo ingenting i veien for at du ikke kan legge/sette deg ned ved siden av henne og leke istedet for å løfte på henne Hun merker nok at du er glad i henne selv om du ikke har så mye energi som tidligere Lykke til!
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2007 Takk dere, det hjelper jammen bare å få dele med seg litt av dette...) Er vel ekstra lett å finne de mørke sidene når en går hjemme å ser de samme 4 veggene på huset hele dagen, savner det å bare kunne trille en lang tur å få seg frisk luft. Men det kommer vel en dag.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå