Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Snuppa er 11mnd og skal om et par uker flytte inn på eget rom. Frem til nå har hun ligget i sin seng ved siden av min (kommer opp til meg om morgenen) og jeg har ammet hver 2-3 time siden hun ble født. Jeg har begynt å jobbe men har ferie nå og vil gjerne ha nettene mine tilbake før jeg begynner å jobbe igjen.. Men hva er beste måten å nattavvenne på? Jeg er alene så må ta nattavvenningen selv. Leggingen på kvelden går stort sett greit, men problemet er at hun våkner til sine "vanlige" puppe stunder... Da tømmer hun hele brystet før hun sover 2-3 timer igjen... Jeg har noen ganger nå klart å strekke det til til en periode på 5 timer men det er jammen ikke lett... Hun blir illsint når jeg løfter henne opp... hun spytter ut smukken, hodet på siden og klar for mm og så kommer det vann!!!! ikke det hun hadde bestilt jo... hvordan har dere andre gjort det??? noen nevnte ferber for meg, men det er jo bare for å få dem til å sove på kvelden er det ikke???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå