Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er 3,5 mnd.og når han ligger på fanget og jeg holder i hendene hans, så drar han seg opp. og med litt hjelp så kommer han opp i sittende stilling. Kan dette skade ryggen hans på noen måte?

sikkert dumt spm men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke dumt i det hele tatt, jeg spurte HS om det samme ;-)

De sa at det ikke var skadelig, det er en måte å trene opp musklene på. Så lenge man ikke leke-går med de, så er det meste greit.

Skrevet

flott.. tusen takk.. leke gåing er nok litt tidlig. hehe..

Skrevet

Helsesøster gjorde faktisk det samme med Maja flere ganger på forrige kontroll :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...