Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Er det noen erfarne der som har en god vippestol å anbefale og hva er ca pris på den? Hva med babybilstol? noen med erfaring der?
Mazza** Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Vi har bestemt oss for å kjøpe vippestolen til babybjørn , den har vi fått anbefalt av mange som sier at den er den beste. Tror den koster sånn rundt 800 kr. På bilsete skal vi kjøpe maxicosi eller Recaro , og det er fordi de er myke og fine for babyen , pluss at de ligger høyt oppe på lista i forhold til sikkerhet. Litt usikker på pris på maxicosi , men Recaro uten base koster ca 1800 mener jeg å ha sett.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 BabyBjørn vippestol (kan anbefales på det varmeste!!!). Tulla har sittet i den hver eneste dag mange ganger om dagen i ca 1 års tid - den er like fin nå som da den var ny! Skal ta vare på den hvis vi velger å få et barn til etterhvert =) Maxi cosi - cabriofix/easyfix - har brukt dette i over ett år nå - er kjempefornøyd!!! Har akkurat skiftet bilbarnestol nå da, tulla er 1 år og 4 mnd, 10 kg og 80 cm lang. Byttet bilbarnestol i forgårs... =) Lykke til =)
mammmamia ** Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 BabyBjørn vippestol - helt genial! Akta Graco Duologic bilsete..! Kan brukes opp til 4 år, babydelen kan tas ut og trilles/bæres med, setet krever lite beltelengde, har suveren sidebeskyttelse, tar liten plass i bilen selv om det ser voldsomt ut, er billigere enn å kjøpe babysete og så barnesete, og er utviklet sammen med svensk Trygg Trafikk..! Knallbra! Evt anbefaler jeg Maxi Cosi Cabriofix :-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 har selv kjøpt reacaro barnestol, med base, betalte 2800 nesten med 15% avslag! men vi synes prisen er verdt det da den har mye mer isolasjon og polstring enn andre har, kjukkere i stoffet og barnet blir ikke sittende/linggende nesten rett på hardplasten slik mange andre... den kom godt ut i tester og vi har bare hørt godt om den både når det kommer til sikkerhet og komfort=) vippestol har vi ikkje kjøpt ennda..
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Takk for svar,vi har ikke bil for øyeblikket,ingen har rotet seg til å ta kortet heller.......men vi kommer jo til å til å sitte i bil når vi er på besøk til mine foreldre itrøndelag,vi bor på østlandet,så den kommer ikke til å bli mye brukt men verdt å kjøpe inn. Håper sambo tar kortet etterhvert,til nå har vi ikke savnet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå