Gå til innhold

Noen med erfaring med silikoninnlegg og amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opererte inn silikon for noen år siden og lurer på hvordan dette kan påvirke ammingen... Noen som vet? Snittet ble gjort under brystet og ikke rundt brystvorten... Setter pris på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

moren min ammet lillebror frem til han var 5 mnd (kunne ammet lengre hvis hun ønsket det) uten problemmer. Fikk vel han 6-7år etter inngrepet ble gjort (slik som du, snitt under brystet)

HUn hadde noe mere smertefull melkespreng denne gangen , men kjøpte en pumpe så gikk det seg til etterhvert.

Vil du amme så går det nok helt fint :)

Skrevet

heisan

Det gikk kjempefint, måtte bare passe på å pumpe meg en gang i blant slik at jeg var sikker på at alt ble tømt. Fikk brystbetennelse en gang skjønner du. Ammet datteren min i 1 år. fikk også sjekket brystene i forkant av ammingen for å være sikker på at protesene var hele, og det var de. Det var ikke spor av silikon i melka. Jeg har også under brystet

Lykke til

Skrevet

To av mine venninner har silikon og begge har slitt med at de ikke har nok melk. Hun første ga seg nok litt fort, men nummer to ammer og gir noe erstatning ved siden av... Vet ikke om det er tilfeldig, men det er jo kanskje litt dårligere plass inne i puppene?

Skrevet

Har en søster som har ammet to uten noen som helst problemer etter innlegg av silikon. Gikk like bra med ammingen på barna som var født før inngrepet som etter.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :) Jeg får ta det opp med jordmor når jeg skal dit i slutten av juli i tilfelle jeg bør undersøkes på noen måte... Håper ihvertfall at det skal gå bra, så jeg får krysse fingrene for at det ikke skal bli noen problemer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...