Gå til innhold

Dyne eller pose i simo kombi til desemberbabyer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en simo kombi og venter barn i desember,hva er best av dyne og pose i vogn da? kommer ikke til å sove ute i vogna da vi bor i blokk. Ser så mye koseligere ut med dyne enn pose,voksi er ikke aktuelt,men det viktigste er at babyen er god å varm. Bruker man dyne så må man jo kle på dem godt og bruke lammeskinn,kommer kanskje til å bruke det uansett.

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville brukt voksi pose...men jeg kan anbefale deg ullpledd fra nøstebarn.helt supert;);)da kan du fint ha dyne;)

Skrevet

Voksiposen får ikke plass i bagen på simo kombi, fortalte min nabo meg i går. Hun fikk en sist i november, og han lå i lammeskinnspose med dyne over på ekstra kalde dager.

Lammeskinn, ei, god tykk dyne og kanskje et pledd over der burde holde tror jeg... Er litt usikker på hvordan jeg kommer til å gjøre det. Men jeg venter knotten hver dag som helst nå da.( 4 dager på overtid) Og har foreløbig ingen aning om hvor stor plass han kommer til å ta i bagen til vinteren.

Skrevet

jeg tror heller ikke det er plass til voksi i bagen til kombi. Blir nok lammeskinn,ullpledd og en tykk dyne...

Skrevet

Kommer det ikke litt ann på hvor du bor henn også?? Bor du i Finnmark tror jeg ikke at bare en dyne vil holde når det nærmere seg opp mot 30 minus...

Skrevet

Jeg har brukt Simo kombivogn til begge mine barn med voksipose og det har fungert helt utmerket. Bagen til Simovognen er blandt de største du får tak i, så jeg synes det høres veldig rart ut at noen har erfart at den er trang. Mine barn er født sent i januar og sent i september og var begge ca 4 kg og 54 cm lange. Når barna ligger i voksiposen så kan du snøre igjen som du vil, og du trenger ikke å pakke på dem enorme mengder med klær. Skal du bruke en dyne så må du kle godt på dem midt på vinteren.

Skrevet

jeg jobber jo i bhg og kan bare spørre mødre som har barn født i desember der hva de brukte,det tenkte jeg ikke på engang. Korttenkt av og til. Men tror at mange der brukte voksi,og de fleste hadde kombi vogn,simo eller brio. Får spørre en gang jeg kommer på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...