Gå til innhold

Hvor mange julekort sender dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å lager julekortliste (endelig fått word så nå skal den lagres så vi slipper å lete etter det arket hvert år!) og ser ut til at det blir mellom 50 og 60 kort!! Det er maaaange!

 

Blir sånne bestilte bilde kort der det står god jul og sånt, men skriver dere en personlig hilsen til alle dere sender til...forestiller meg at det kan ta votter og vinter i år. (gjorde det i fjor, da var det like under 50 og jeg var i permisjon så hadde liksom litt bedre tid!) og tok jo en del tid!

 

Vet det er litt vel tidelig å tenke på jul, men men :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite å gjøre i ferien??

Skrevet

Nå på sommeren? Ingen!

Skrevet

Julikort, er det det du mener?

Skrevet

Jupp! Ferien tok vi i vår, så nå bare koser vi oss hjemme :-)

 

Og hva er vel mer naturlig enn å tenke på jul nå når det snart er jullllli....(åherregud den er så dårlig!!) hihi

Skrevet

sender og 50 til 60 kort...lurt å begynne nå...

Skrevet

Vi sender ikke så mange som 50,og skriver heller ikke så mye annet ann standard god jul og godt nyttår.Hvis det er familie langt unna vi ser sjelden,blir det gjerne noen ord ekstra. Sender max 20 kort. Til venner går det mye i SMS;-)

Skrevet

Husker ikke helt, men det blir jo stadig fler, hehe..

Skrevet

jeg sender aldri julekort og er super fornøyd med det :-)

Skrevet

50-60 sånn ca. Skal kutte ned i år - får jo ikke så mange tilbake... :-)

Skrevet

Det blir ca 40-50 julekort tror jeg. Pleier å skrive en personlig hilsen på alle, men det er så få andre som gjør det, så jeg vet ikke om jeg gidder det i år... Listen har en tendens til å øke fra år til år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...