Pærefrø Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg gjør det.... Men har en nabo som ikke hilser på meg på søndagene når jeg gjør det. Mens en annen nabo igjen også henger ut tøy på søndager.....
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Verandaen vår ligger ganske skjult,så jeg henger ut.
Stor_smil Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Mitt henger ute nå, og dersom en nabo ikke hadde hilst på meg idag, hadde det ikke falt meg inn at det var pga av klærne.. vi lever jo i 2007
Mogop fikk augustgutt Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 På feltet her jeg bor er ALT "lov" på søndager.... alt fra klesvask til gressklipping. Passer meg utmerket...
Mrs. Bouquet Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Hadde jeg hatt stativ ute hadde jeg nok gjort det.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Ja.... Her i området klippes plenen , snekres det og alt som er på søndager.. Har ikke tenkt noe over det engang jeg..=)
Pærefrø Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 hehe....ja, men du skjønner at de er super kristne, mannen i huset er predikant(han hilser uansett, han er kjempekoselig og "driter" i hva andre gjør" haner 80 år) men fruen i huset er den som ikke hilser på meg på søndager når snora er full av klær..... de lever litt i gamle dager....
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Henger kun truser og annet undertøy ut på søndager. Foran huset. Hehe haha hoho! Fra spøk til revolver: jeg henger ALDRI ut klær, har ikke tørkesnor ute en gang. Men når vi flytter inn i vårt nyinnkjøpte hus kommer jeg til å henge ut klær uavhengig av hvilken dag det er, uten å ofre en tanke til om det er søndag eller ei=)
Pærefrø Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2007 Hehe....henger aldri ut undertøy jeg da.... Men som sikkert alle som har et par unge vet, er at klesvasken hoper seg opp, og da er det utrolig deilig å vaske klær fra morra til kveld og så er det tørka innen en halv time på snora.....Og her i huset er det ikke noe som heter søndag eller hviledag.....
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 ja her henger vi ut klær ..vasker bil...klipper plen på søndager...og det passer meg bra for naboene er like dann ....=)
mayaya Skrevet 1. juli 2007 #12 Skrevet 1. juli 2007 Jeg har tørketrommel jeg, som alt går i.. hehe Men mannen er ute og klipper plenen nå.
Pærefrø Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. juli 2007 VI har også brukt å klippe plenen på søndager....hehe.... det ser ikke ut til å bry "predikantfrua", men å henge ut klær er visst veldig fyfy.....men nå har jeg hengt ut masse klær på snora.....så jeg får vel bare overleve at ho ikke hilser i dag....ho hilser nemlig i morra.....hehe.... syns det er litt vittig jeg da....
Prins&Prinsessa Skrevet 1. juli 2007 #14 Skrevet 1. juli 2007 Har aldri vært utefor å blitt sett ned på når jeg henger ut klær. Men nå bor vi nytt boretslag, så kjenner jo ikke alle her da. Men i dag går vsken ut om de liker det eller ikke. Skal reise på tirsdag,så må få klærne tørre til da.
Stary Skrevet 1. juli 2007 #15 Skrevet 1. juli 2007 Ja. 17 Mai er vel eneste dag at tanken streifer meg. Men jeg hadde faktisk et stativ ute sist 17 Mai ja.
Pærefrø Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. juli 2007 Da er det bare mine naboer som lever i gamle dager enda da....hehe.... godt det ikke bare er meg som ikke bryr meg om at der er søndag.... for da skal nemlig jeg vaske klær i hele dag å henge ut....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. juli 2007 #17 Skrevet 1. juli 2007 Henge ut klær syns jeg er helt greit, men gressklipping syns jeg er forbanna irriterende på søndager, syns det er SÅ deilig med EN dag man kan sitte ute uten at det bråker på alle hjørner...
melkekua™ Skrevet 1. juli 2007 #19 Skrevet 1. juli 2007 Ja, det gjør jeg!!! Nå er det lang avstand til neste nabo hvor jeg bor, men hadde gjort det uansett om jeg hadde naboer nærme meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå