Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Jeg fikk endelig tak i en billig og grei kommode som jeg kan legge nurkets tøy i. Den ble satt sammen i går og da viste det seg at den lukter som 'maling'. Jeg vet ikke om det kan stemme siden den burde vært malt for lenge siden...... Det eneste vi gjorde var å sette den sammen igjen. Jeg satt den ut i gangen for sikkerhets skyld men kan dette bety noe for babyen i magen?
Mamma til gutt 2år og en til Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Tror ikke det har så mye å si for baby i magen, så lenge det ikke lukter giftig, og svir i nesa. Jeg har samme problem her, den lukter litt som maling... Jeg har vasket ut av den, og luftet den, men det er lissom ingenting som hjelper, og nå må jeg igang å vaske alle babyklærne på nytt, for de har fått lukta i seg å. (Ganske stram den lukta, så jeg vet ikke hvor bra det er at den dominerer på et nyfødt barn som ikke har luktet stort i sitt liv!) Noen ideer om hva man kan gjøre for å få ut lukta?
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 hei hei....samme problemet her....kjøpte en som stinker treverk og olje....alle klærne endte på ny vask. jeg satte alle skuffene i dusjen og vaks dem med grønnsåpe.....fylte opp med masse vann.....det tok 80% av lufta....kryssfineren i bunnen av skuffene bula litt men tok seg inn igjen.....mulig jeg gjentar prosedyren et par ganger....hehe....jeg er litt psycko nå....10 gager igjen....til termin...
marghald Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Dere må sette en skal med litt eddik i kommoden over natta - da blir lukta borte. Det funka for oss! Lykke til:)
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 hei j vet også om eddik og malt, filter kaffe er best for å ta lukta, tørr kaffe da på en fat el noe, prøv d:)
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2007 takk for supert tips, jeg skal forsøke med eddik i skuffen til i morgen og se om det fungerer...... (jeg har hørt om eddik og røyk men visste ikke det tok bort annen lukt også).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå