Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Er det noen erfarne der som har en god vippestol å anbefale og hva er ca pris på den?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Det finnes et hav av forskjellige typer, merker, prisklasser, med og uten lyd og bevegelser, farger, størrelser og kvalitet. Det går nesten ikke an å anbefale det ene eller det andre tror jeg, hver og en må velge noe de selv liker. Skal den brukes til flere barn er jo god kvalitet og slitesterk variant lurt. Har man liten plass eller skal ha med seg vippestolen rundt omkring kan det være lurt med en av de små, lette. En god idè er i allefall å velge en modell hvor ryggen kan legges bakover, da kan nemlig babyen bli liggende hvis den sovner.
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 ok,takk for svar får vel bare sjekke litt i butikkene. God tid enda da heldigvis.
Adriansmor med tulla Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 På jysk har de nå tilbud på ole brum stolen ... den koster 300... den var kjejjjjjjjjjeeeeeempe søt=)) jeg skal kjøpe en sånn imorra=)
Focusina Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Baby bjørn vippestol helt KLART! Den koster opptil 7-800 kr men barna elsker den! Kjøpte først en sånn vanlig stol, helt ok i starten, men gikk over til Baby bjørn etterhvert. Knallfornøyd. Lett å ta med seg også :-) Paddeflat som et brev når den slås sammen :-=) Er du lur se etter den på finn.no. De blir revet vekk så fort de kommer inn på sidene - av en grunn FUNKSJON :-) Vaskebart trekk. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 DERE MÅ IKKE HANDLE SLIK PÅ JYSK!§!!!! Har vært på tv2 hjelper deg, at den Ole Brum serien ikke er trygg. Reisesenga klappet sammen med en baby oppi, og vippestolen knakk, og den bøyla over med "uroen" henger bare og slenger...
KlemC 3småUnder3år Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 adrian123 sjekk linken om Ole Brum serien før du kjøper da....
AnneCath Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har brukt Baby Bjørn sin på forrigemann og skal bruke den igjen. Var veldig fornøyd, gutten trivdes veldig godt oppi der. Kjøpte min brukt på finn.no og betalte vel en 3-400kr for den. Verdt hver krone....
Miamamma Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Anbefaler også BabyBjørn! Den er lett å ta med seg, og det største fortrinnet: Trekket kan brukes på begge sider, lett tas av, og vaskes! Genialt når barnet gulper og/eller begynner å spise grøt! Vi kjøpte denne til førstemann, lånte den ut til noen andre i mellomtiden, og nå skal vi bruke den igjen.
Minimio Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Vi hadde BabyBjörn forrige gang og den kommer frem denne gangen også. Ikke så fancy, men den vipper selv av den minste bevegelse babyen gjør og dermed funker den aldeles ypperlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå