Stor_smil Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 ... mitt beste tips: SOOOOV! SOOOOV SÅ MYYYYE DERE KAN!! Idag har jeg vært oppe med ett turbotroll fra kl 05. Da var det liksom morgen... og for å få noe ut av dagen, hehe, så har jeg til nå vasket to maskiner med klær, vasket leiligheten, badet minsten, gitt han frokost og lunsj.. og venter bare på at han skal bli trøtt, så jeg kan få legge meg nedpå litt igjen Begynner å angre på alle de gangene jeg valgte å stå opp tidlig..hehe... SOOOOOV LEEEENGE!!!
Mammapudding Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Hehe, ja har fått dette rådet fra fler og kan love deg at jeg sover så mye jeg klarer..Rekker nesten ikke å gjøre noe annet enn å sove for tiden:)
dolly29 Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 du er ikke den første som gir det rådet nei. Men det er ikke lett og bare bestemme seg for å sove når man er morgenfugl. og i coma kl 10 på kvelden:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 ja jeg hører de sier det:=) hehe... prøver å sove så mye som jeg kan
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 tenker ofte på det.hvor digg det er å bare ha ansvar for seg selv... kommer nok til å savne det hvis vi får barn. håper vi får barn som er B-mennesker...hehe
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 her soves det leeeeenge hver morgen så fremst som det er fritt fra jobben=) håper babyen arver sovehjertet vårt, både jeg, sambo å bikkja kan sove til det er ettermiddag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå