mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Så jeg tenker som så,hva legger folk i det begrepet.Hvor stor kan alderforskjellen være for at en skal kalle det to tette? Jeg tenker at da må det max være 2 år mellom dem.Har lyst på to tette selv,men jeg må se litt ann på helsa mi også. Hvor stor alderforskjell tenker dere??
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 jeg tenker max 2 år mellom dem jeg å... selv vil jeg a 3 tette så må vel begynne igjen på nyåret...
*keiko med jente og gutt* Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Det er 18 måndre mellom mine, syns det er tett nok jeg:)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 syns ikke to år mellom er så veldig tett jeg da. 15-18 mnd mellom kanskje.. =)
Stratos med 3 barn Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 max to år ja. blir en 15 mnd mellom mine
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Til info: http://www.aftenposten.no/helse/article1284028.ece
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2007 Grei info,men jeg må si at jeg ikke ble så veldig skremt av den lesningen,det er jo kun 1,9 prosent for fortidlig fødsel,hvis en blir gravid før det er gått 18 mnd siden forrige svangerskap. Etter det jeg har forstått så gikk dette også på næring i kroppen,pga graviditet og amming,men når en ikke hadde nok melk og har nesten ikke fullammet,gjelder denne regelen da? Men som sagt,jeg må se på helsen min,men håper ikke at det skal bli noe mer enn toppen 20 mnd mellom dem,men da må jeg snart begynne å tenke på neste mann.Vel det har vi vel allerde gjort,må bare få bekrefte at alle blodprøver er fine,så kan vi gjøre mer enn å bare tenke på det.
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 du får ha lykke til da.. gleder meg til jeg blir garvid neste gang... er moro å være gravid syns jeg... men ende mer gøy når den lille er født selvfølgelig...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2007 Takk for det. Ja,det er moro å være gravid,selv om jeg har tunge svangerskap,så storkoste jeg meg siste gangen.Det å kjenne at du har et liv i deg,det bånder du føler,nei det er bare helt fantastiks.Forventingene til at barnet skal komme,og når det kommer,den gleden en da føler,nei det er ubeskrivelig.
Stratos med 3 barn Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Hadde jeg føda før tiden, hadde det jammen vært bra! Sist måtte de jo pelle han ut av meg 16 dager over termin..... Har kanskje større sjanse for å få hun ut nærmere termin nå da..?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. juli 2007 Når har du termin da???Hvor lenge blir det mellom barna dine??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå