Gjest Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 La du på deg 40 kg???? jeg syns jeg la på meg mye med 32 kg... og alt er borte??? hva har du gjort???
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Stemmer det..Blod, svette og tårer i treningsstudio.. + jobbe seg halvt ihjel.. Spiser alt jeg vil .. Bare begrenser det i perioder.. Kan bare GLEMME at jeg aldri spiser godteri.. he he he...;o
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 MEN... Det tok 17 mnd da... Og får ikke akkurat trent så mye lenger..=)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Da stemmer det kanskje at jeg ser for meg ei lita og nett jente når jeg ser deg...halvlangt hår...lanskje langt...og feminin??? mørkt hår mot mørk blondt???
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Forholdsvis tynn ja.. 170 høy og veier et sted rett under 60.. Langt brun/rødt hår.. ( litt avhengig av årstiden he he ) Ligger bilde inne på hjemmesiden min om du er nysjerig på om det stemmer he he..=)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 ok send meg pm da med adressa...nyskjerrig hadde sett på deg som kanskje mindre enn 170...hehe lik meg på 165...men ok hva er 5 cm... klem
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 http://home.online.no/~g-skogm/rhodos2007.cfm Det er bilder fra Rhodos i Sommer så det er de nyeste.. Ellers ligger det kanskje noen inne på lek og moro.. Men det er vel over et år siden.. he he.. Har gått ned enda 4 kg siden de Rhodos bildene da.. Gikk visst opp 4 kg nede i syden land.. *merkelig*.. he he..=)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 hehe stemte bra...like fotogen du som resten av dib-modellene hehe flotte bilder
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Jo takk for det du... he he.. Ikke akkurat meg det er mest bilder av der inne.. Mini som er mest fotogen her i huset..;o Men kan jeg spørre om du har mange kontakter/kjente innen det "synske" miljøet?? Kjenner 2 stk som har vært noe innen media.. Han ene har hjulpet i serien fornemmelse for mord og han andre har deltatt i åndenes makt.. Litt moro om du hadde kjent de..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå