Gå til innhold

Planer for dagen da folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det skulle bli pent vær idag jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi som har fått finværet da! Stranda på oss :-)

Skrevet

Her er det sol og 22 gr. BIKINIVÆR

så det blir late dager fremover thihi...lillegullet på 2 har kravlet til seg jordbærene som var modnet siden fredag ..... e ha e ha...sier hun hehe

helt rosa rundtmunnen....ellers skal jeg herje med naboene som har herjet med meg i natt...og kose meg med familien...grille fisk og fortelle 2 dibdamer hvor de må søke for å finne drømmemannen...

Skrevet

Her er det også nydelig vær idag, men jeg må bruke hele dagen på å pakke å ordne alt til vi reiser til Frankrike i morgen tidlig....Weee :)

Skrevet

Åååå urettferdig!!!

Vi skal liksom holde på med verandaen idag (mamma og pappa kommer), men regner det så blir det ikke noe av!

Også får vi besøk av svigers :)

Også er det vel fotball i på tv i kveld :)

Skrevet

Vi skal ut å se hvor langt de er kommet med huset vårt:) Så blir det vel å nyte sola resten av dagen

Skrevet

Blir en tur til foreldra mine i dag.

Skrevet

Jeg skal på jobb, siden kiwi har bestemt seg for å ha søndagsåpent akkurat i den butikken jeg jobber:p Typisk at solen kommer da ja...

Skrevet

Det er pent vær her i dag, men huset ser ut til å hatt bombenedslag så jeg tror jeg får ta det skikkelig i dag. Har hatt en grinete jente 2 dager nå pga tenner og det har gått utover husarbeidet.

Skrevet

Hvor er det sola holder til i dag? Slenger meg i bilen om ikke det er så alt for langt unna ;o)

Skrevet

Husarbeid + visning i dag. Drømme søndag... :o) Også tror jeg vi slår til og spiser middag på Mc Donalds! wow!

Skrevet

Skal pakke. Drar til Kragerø på ferie i morgen. Skal jobbe i kveld så nå må jeg stå på...

Skrevet

Vi skal ta med sykkelen til snuppelure og dra en tur på ekeberg vi:)

Skrevet

Slappe av litt, nyte sola. Grille?

Og så vaske litt klær og sette bilder i album.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...