Gå til innhold

Litt utenomtema, men jeg bare lurer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når synes dere at barna kan begynne å dusje alene? Samboer dusjer sammen med sønnen sin på 6 år, og det synes jeg er litt ekkelt.... Greit at han vasker håret hans og sånn, men å dusje samtidig? Nei fishj... Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 6 åring bør kunne klare å dusje selv synes jeg, de begynner jo på skolen når de er 6 og må dusje selv etter gymtime?

Men jeg synes ikke det er ekkelt at foreldre dusjer sammen med sine egne barn. Det er vel uansett bare et tidsspørsmål før gutten begynner å bli sjenert og bli "stor gutt" og dusje alene.

Skrevet

datteren vår er 7 år, og både sambo og jeg dusjer og bader sammen med henne. for oss har dette vært veldig viktig, rett og slett fordi vi mener at jenter trenger å se at nakenhet er naturlig, og at man ikke skal skamme seg over kroppen sin. jeg har slitt nok med forholdet til min egen kropp, jeg vil ikke lære henne det samme ved å ikke ha et naturlig,avslappet forhold til det å være naken på badet. dessuten har vi det utrolig morsomt sammen når hele familien sitter i badekaret;)

Skrevet

Våre to er 4 og 2 år og de dusjer og bader alene, sammen med hverandre eller med meg eller pappan. Vi gjør det som passer. Det kan nemlig være effektivt å dusje/bade tosammen når vi har det litt travelt.

Hvor lenge vi kommer til å gjøre dette avhenger av hva ungene selv synes er greit.

Skrevet

Barna sier fra selv når de vil ha "privatliv". Synes det er litt for mye hysteri ang naturlig nakenhet. Gjør det som faller deg naturlig inn.

Skrevet

Datteren min på 6 dusjer alene, men det hender at hun og jeg bader sammen. Hun har nylig begynt å bli litt restriktiv mht. til hvem som får se rumpa ( som hun sier), så det er vel ikke så lenge før jeg blit kastet ut jeg og... Dette kommer naturlig, jeg lar henne styre hva hun er komfprtabel med. Og som svar på spm ditt: nei, jeg synes ikke det er ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...