Gå til innhold

Hehe..andre som er svært lettrørt fortiden?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar meg selv i å få gråten i halsen for jeg ser på BIM at det er 1. juli i dag!!

Synes det er litt morsomt at jeg blit så rørt eller reagerer så stekt på ALT...:-D

I går så begynnte jeg å grine for sambo hadde lagt overmadrassen litt skeivt på senga og noen dager før det så begynte jeg også å grine, for jeg såg bakketoppen (lykkelig) da vi var ute og syklet....hehe

Andre som også er lettrørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg melder meg inn i sippeklubben, hehe! mest over idiotiske småting griner jeg da...a la den episoden du hadde med overmadrassen.

Hehe, sambo begynner å bli vant til det nå og forstår at det faktisk ikke egentlig er noe galt når jeg setter igang, han ble litt fortvilet i starten stakkar. Forrige uke hadde jeg 3 dager på rappen med sånt tull.

Skrevet

he he.. oh je... gråter når eg ser på "bryllup på en uke" eller hva d heter på tv2 jeg. og når jeg trekker opp spilledåsen til lille prinsen i magen .... deilig :D

Skrevet

Hehe, ja jeg braste ut i gråt igår fordi at middagen ikke var ferdig da jeg kom hjem fra jobb igår.. Hehe, men jeg var jo sååå sulten.. Huff...

Skrevet

Jeg melder meg inn her,er så hormonell for tiden at..... klaget for sambo her en dag at jeg var så hormonell og begynte å gråte igjen! det går bra det skjønner du,jeg tåler mer jeg fikk jeg til svar....så sa han jeg er glad i deg for det jeg.......... da begynte jeg å gråte enda mer.....

Skrevet

Huff ja.. tok meg selv i å ha tårer i øynene da jeg på vei til jobb hørde Bette Midler synge The Rose. Er utrolig lettrørt, og tårene trillet da sambo kom hjem med babyens første bamse:)

Skrevet

hehe! jeg unngår å se på ekstrem oppussing, siden det garantert får meg til å sippe nå!

så måtte jeg gi opp å lese bøkene til Johan Falkberget (nattens brød) for der er det bare sult og elendighet!

men men...det er jo bare hormoner! de forsvinner vell en eller annen gang etter fødselen, får vi håpe!

Skrevet

off ja. leste i bladet gravid nettopp. leste om ei som var på 10dager overtid som fikk igangsatt fødselen, det var nok for at jeg skulle sippe litt.... satt ute i tunet å sippa, å etterpå måtte jeg le litt av meg selv og. for det er jo litt rart og. tårer med en gang. hehe

Skrevet

Melder meg inn her. Tårene renner for alt. Var å så på delfinshow, gjett hvem som satt der å sippet? Helt sykt.

Skrevet

Må bare melde meg inn. Det er nok at gubben ikke setter dopapirrullen på plass for tiden. Har mange små utbrudd. I går fikk keg vite at et søskenbarn ble skadd i en motorsykkel ulykke, og brukte hele kvelden på å småsippe over det.

Skrevet

jeg er selv blitt helt rar, gråter så fort samboeren min ikke vil gjøre det samme som meg, eller han vil ha noe annet enn det jeg vil til middag:)

hehe...

har kjøpt noen bodyer og sånn, gråter da jeg ser på de innimellom også:)

før så pleide jeg aldri å gråte, eller noe sånn, men nå gjør jeg jo ikke noe annet...:)

Skrevet

Jeg ler med tårer i øynene her jeg!! Det er jo så tragisk at det går ann å grine for så lite, jeg sitter også å sipper for det meste..

Men nå vil jeg bare forberede dere som kanskje er førstegangs på at man vanligvis forblit litt lettrørt etter at man får barn, og med meg er det bare blitt verre og verre. Jeg gråter av barna mine på 17. mai osv...

Så hvordan skal det nå gå, det vet ikke jeg;)

Skrevet

Jepp griner for alt.. godt å se at det ikke bare er meg... trodde at det hadde tilta helt her hehehe.... gråter når jeg ser søte barneklær i butikken åsså Huff..

Skrevet

ja huff huff. mista en penn på golvet her om dagen å gråt i nesten en halvtime.. ikke gøy=P

Skrevet

Jeg tapte Mario Party 8 idag.. Sure greier.. Sambo fniser av meg vetu, for jeg tuter av så masse.. Innkludert tap..:P

Skrevet

Jeg gråter så voldsomt, klarer ikke å stoppe, synes det er kjempeflaut i fht naboene(bor i blokk). Det skal så lite til, en kommentar, en sur busssjåfør, morgengretten kjæreste. Men det går bare utover samboer, stakkar, han er kjempelei av dette, og det gjør det jo bare enda værre, og da må jeg tute fordi han er lei, og jeg føler meg helt idiotisk, så tuter jeg fordi jeg er idiotisk osv. Jeg hører meg selv, høres helt for j...ut!Lager en del tsunamier i vannglasset jeg ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...