Gå til innhold

Kreta!!

MartheMor+Lillegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har bestemt oss for å ta en uke i syden i begynnelsen av august, og har etter mye om og men funnet ut at Kreta kanskje er stedet. Ingen av oss har vært der før, litt gøy med noe nytt. Vi vurderte også Tyrkia (for varmt i august??) og Mallorca (dyrt??).

Så kommer spørsmålet: Er det noen som har hoteller å anbefale oss i området rundt Platanias? Eller er det andre områder vi heller burde vurdere?

Veldig takknemlig for gode råd og tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellas er vel også ganske varmt i august, og Tyrkia er som regel uutholdelig i den tiden *puh* Men Portugal er litt svalere og veldig fint der. Det er euro på Kreta nå, og dermed er det ikke så veldig billig der lenger.

Skrevet

Jeg eeeeelsker Kreta, og Platanias. I fjor bodde vi på Porto Platanias Beach resort, et utrolig fint hotell på stranda. Med basseng, og med en helt fantastisk frokost! Anbefales. (Vi reiste med Apollo)

Har nok blitt litt dyrere i Hellas etter at euroen kom, men det er fremdeles ikke avskrekkende syns jeg.

God tur!

Skrevet

var i platanias i fjor.. kjempefint... skal tilbake ett år men syns snuppa er litt liten enda...

reiste med novair, husker ikke navnet på hotellet...

Skrevet

Hei,

Veldig fint på Kreta, men som noen andrre nevnte, begynnelsen av august = HOT!! Blir over 50 grader i sola og asfalten er myk å gå på!!

Med små barn ville jeg foretrukket Kanariøyene, Spania, Frankrike eller Portugal!

Uansett, GOD TUR!

Skrevet

vi reiser til platanias siste uka i august....

men husker ikke navnet på hotellet..

tror vi endte opp med en sånn leilighet, der det ikke er noe mat inkludert...

koster oss såvidt over 2000 kr hver.. for en uke..

så det er jo overkommelig...

jeg er sinnsykt gnien på det å bruke penger på ferie...

vil helst ikke bruke noe i det hele tatt..

synes det bare er sløseri å bruke mange tusenlapper på en opplevelse...

tenk så mye annet nyttig man kan bruke pengene sine på....

da tar jeg heller en dag på stranda i norge, enn å bruke masse penger på å reise et sted...

fader, jeg slår meg selv i panna når jeg sier det, for jeg veit at det er helt idiotisk, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg føler det sånn..

men det vrenger seg i meg hver gag jeg tenker på å bruke oppimot 10 000 kr på en ferietur...

og hvis vi skal dra på ferie hele familien, så blir det jo enda mer... vi er fem stk....

nei, feriepenger skal brukes på hus og nyttige ting... ikke til å sløse bort på tullball.....

Skrevet

jeg og sambo skal til kreta om 4 dager til og det er hetebølge der akkurat nå etter det jeg har hørt men tyrkia anbefales ikke om du skal ha små barn med. Jeg var der ifjor med ei venninne og det var så varmt der at vi ikke orket å gå ut på dagen! sov hele dagen med AC på hotellet og ca kl 17/18 turte vi å gå ut :P så var ikke mye vi fikk oppleve egentlig. da ville jeg heller tatt en tur til spania hvis jeg skulle hatt med snuppa :)

Skrevet

Vi reiser til Kreta, Platanias siste uka i aug. Har vært på Kreta en gang tidligere. Det er virkelig å anbefale å reise dit. Vi skal reise med star tour.Reisen koster ca. 10000 for 2 voksne og 2 barn i 1 uke.

Skrevet

Vi reiser og til Platanias siste uka i august, vi skal bo på Despinas(tror jeg det heter). Har vært to gg før på Kreta i slutten av august og det er helt topp!!

Skrevet

Ja frykter heten litt, men sånn jeg fortstått det så er det vel varmt de fleste steder i syden i august?

Vi har funnet et hotell som ser veldig bra ut, Minoa Palace. Ser så fint ut! Men er det kanskje litt "stivt" der??

Tar gjerne imot flere tips om fine hotell i Platanias, helst nær stranden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...