Leetha Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Min 5 uker gammle gutt har jeg fått til å ta smokk npr jeg legger han om kvelden (etter 5-6 turer hvor jeg må putte den inn igjen) han sovner men kan våkne etter kort tid av at han mister den, æsj, han merker jo da at den er borte... hva har dere gjort med dette? blir jo dumt å stå opp ofte for å putte den inn, eller går dette seg til?
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Snuppa her spytter den ut når hun sovner faktisk-med vilje. Det er sjelden jeg ser henne sove med smokken, så vi har ikke det problemet. Men det hender ofte at vi må gi henne smokken før hun har sovnet da.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Da Luke var så liten måtte jeg pent nødt for å gi han smokken ca 100 ganger om natta:) Vi amma da noen ganger om natta,så opp måtte jeg uansett!! Hehehe har fortsatt ikke sovet en hel natt,Luke er i dag snart 20 mnd:)
Lykkepiller Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Har aldri brukt smokk, så slipper det styret der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå