Gå til innhold

Når sluttet barna deres med body da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og handler litt på salg nå for vinteren, og lurer så på om det er best med bodyer eller "vanlige".. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt å bruke body nå i vinter også. Hun blir 2 år i september.

Skrevet

Jeg slutter med body når jeg ikke får tak i store nok mer. Er så kjekt med body for da blir det ikke glippe på magen=)

Skrevet

Du slutter med body når de slutter med bleie:-) Ikke behagelig med body etter det, går opp i rumpa.

Snuppa mi på 2 år og 9 mnd sluttet med bleie for et par mnd siden, og har ikke brukt body siden den dagen hun sluttet.

Skrevet

Body synes jeg er best om vinteren.

Skrevet

blir nok å bruke body iallefall i et år til...til hun skal slutte med bleie kansje.

Skrevet

Jenta mi er to år straks og jeg handler bodyer når jeg kommer over i stor str. Har ikke tenkt å slutte før vi må- altså når hun har vokst fra alt som er. Bodyen sitter godt på, hindrer trekk og er gode å bevege seg i. På Cubus har de bodyer i str 100 cm i ull og bomullsblanding som jeg er kjempe fornøyd med. Skal handle inn et lass av de til vinteren.

Skrevet

Eline bruker selvsagt body fremdelses ettersom hun er drøye 17 mnd. men det var jo egentlig en tanke at det er naturlig å slutte når de ikke bruker bleie ettersom det da ikke er noe godt å ha dette trange i skrittet.

Skrevet

Mi blir også 2 år i september , og jeg har tenkt å bruke body så lenge jeg får tak. Synes de med korte ermer har vært greie på sommeren også.

Ikke like lett å få tak i over 86 herover, for her har cubus lite utvalg.

Så forresten at babyshop hadde i str 104 også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...