mamma til to=) Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Driver og handler litt på salg nå for vinteren, og lurer så på om det er best med bodyer eller "vanlige".. =)
Gjest mphs Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Jeg har tenkt å bruke body nå i vinter også. Hun blir 2 år i september.
Kaffemocca Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Jeg slutter med body når jeg ikke får tak i store nok mer. Er så kjekt med body for da blir det ikke glippe på magen=)
Luca Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 Du slutter med body når de slutter med bleie:-) Ikke behagelig med body etter det, går opp i rumpa. Snuppa mi på 2 år og 9 mnd sluttet med bleie for et par mnd siden, og har ikke brukt body siden den dagen hun sluttet.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 blir nok å bruke body iallefall i et år til...til hun skal slutte med bleie kansje.
M by M Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Jenta mi er to år straks og jeg handler bodyer når jeg kommer over i stor str. Har ikke tenkt å slutte før vi må- altså når hun har vokst fra alt som er. Bodyen sitter godt på, hindrer trekk og er gode å bevege seg i. På Cubus har de bodyer i str 100 cm i ull og bomullsblanding som jeg er kjempe fornøyd med. Skal handle inn et lass av de til vinteren.
lifa og Eline Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Eline bruker selvsagt body fremdelses ettersom hun er drøye 17 mnd. men det var jo egentlig en tanke at det er naturlig å slutte når de ikke bruker bleie ettersom det da ikke er noe godt å ha dette trange i skrittet.
RajaPia Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Mi blir også 2 år i september , og jeg har tenkt å bruke body så lenge jeg får tak. Synes de med korte ermer har vært greie på sommeren også. Ikke like lett å få tak i over 86 herover, for her har cubus lite utvalg. Så forresten at babyshop hadde i str 104 også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå