Gå til innhold

Uff hadde nesten glemt at vesla har bursdag i neste uke.... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veslejenta mi blir to år neste uke. Men dette har nesten blitt glemt i alle tanker og forbredelser til fødsel. Jeg føder (evt keisersnitt) senest i slutten av denne uka. Blir nok ikke noe særlig feiring i år. Glad hun er så liten ennå at hun ikke bryr seg så mye om slikt. Vet ikke engang om hun er hos oss eller med besteforeldre på ferie på dagen sin. Har mest lyst til å ha henne hos meg, men vi får vel se det an litt...

Vi må nok ta det igjen neste år. Da blir det sikkert dobbelfeiring siden det bare blir noen dager mellom barna... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dobbel feiring kan du nåkk slå fra deg etter noen år...barne liker best å ha sin egen dag med egen feiring så di kan være hovedpersonen selv den dagen i året:)...

Skrevet

hei, ja man glemmer nesten alt når d nnærmer seg fødsel, j har selv termin 20 juli og venter spent:) hvorfor skal du ta keisersnitt?

ha en fin søndag:)

Skrevet

Ang dobbel feiring så tenker jeg at vi feirer med familien sammen, og når de blir større og vil ha barnebursdag kan de ha hver sin dag. Siden de mest sannsynelig får forskjellige venner. Familien bor spredt og lang unna så det blir nok uaktuelt med to feiringer med bare dagers mellomrom... :-)

Jeg skal ta keisersnitt pga min dårlige form. Har høyt blodtrykk, besvimer masse, hodepine, kvalm, svimmel, flimring osv. Men jeg har ikke sv.forgiftning. Men jeg/de er redd det skal bli for stor belastning for kroppen/hjertet å vente 3 uker til. Har termin 26. juli.

Lykke til med den siste tiden, gadiana, og en god søndag til deg også... :-)

Skrevet

hejsa det er altså ikke bare meg der får 2 juli barn hehe hadde termin med nr1 d 13 juli han kom d 22 og har termin med denne d13 juli håper denne kommer lidt tidligere så de ikke har bursdag alt for tæt på hverandre.fordelen er vi får 2 gutter og da blir det lettere at gi store gaver fra os til begge som lekehus sklie og sånt,men vil jo gjerne ha de skal seperate bursdage allikevel.vi har fått farmor til at holde bursdag for familien i år,vi orkede ikke det i år og hu gjør det med glæde,og bursdagen for barnehagen tok vi i juni alle er alikevel på ferie i juli,men vores gutt er jo osse 4 snart så han vil ha bursdagen sin,vi veit vi ikke har så mye energi til den i år,men han tenker lidt sådan at han jo blir storebror til bursdagen sin så han gleder sig allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...