NessaS Skrevet 1. juli 2007 #1 Skrevet 1. juli 2007 Såååååå trøtt nå. Småtten mente han skulle opp klokken 5. Han sovnet heldigvis igjen etter at jeg hadde sagt det var natta, men klokken 6 var det ingen bønn. Håper det blir bra vær i dag, lei dette regnet. Og jeg vil grille! Er jo typisk at de dagene det var bra vær denne uken, så var vi hos svigermor. Forresten bare 3 uker til vi drar på ferie til Stockholm. Skal bli så koselig å se vennene våre igjen, har ikke sett de på nesten et år. Gruer meg litt til bilturen da, i fjor brukte vi vel 6-7 timer stoppet en gang for mat og mange ganger for røyke/tissepause, men småtten sov ganske mye så det gikk greit. Håper han sover like bra i år, må nok gi ham noen bilsyketabletter så han blir nok hvertfall døsig. Ha en flott søndag, jenter.
Stratos med 3 barn Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 Samme her i huset. Tidlig pån Men det vet jeg jo, så det er bare å stupe i seng tidlig. Dere må ha riktig god ferie
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Godt å se at andre er tidlig oppe og:o)hehe Ha en flott søndag dere også!!!!!!
Skravlemamman Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 God morgen jenter! Vi er fornøyde i dag.....fikk sove helt til 7.00.........,det sier vel det meste om når vi pleier å stå opp.....................god søndag alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå