Gå til innhold

Er du her, Twig?

Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Bare kom på at vi har rota vekk den ene flaksa til snulla...plutselig var den bare borte vekk. Så det blei til at jeg kjøpte en ny en siden vi må jo ha flasker. Antok at hun hadde kasta den ut av vogna eller noe sånt siden den ikke var å spore opp her, men så tenkte jeg at hvis det ikke stemte, så kan det hende at den er her i leiligheten og kommer til å stinke som bare det etterhvert (var mme i den)! Så ser du den her inne eller kan jeg bare roe meg med? Reiser nemlig vekk imorra, og vil ikke komme til en stinkende leilighet om ei uke!:P

Åssen går det forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellu!! ;))

Sett under møblene i stuen?

Joo, ting går veldig bra :D:D der da?

Skrevet

Hihi...fant en tom brusflakse under stuebordet, men ingen tåteflakse!:P Jeg har faktisk ingen tro på at den befinner seg her i leiligheten, for det er jo ikke en ting vi stuer vekk. Derimot har vi rota vekk målebåndet, og det har jeg veldig lyst til å finne for å måle hvor svær magen min har blitt!

Så bra at ting går bra der...det gjør de dessverre ikke her, menmen, overlever det nok!:-)

Skrevet

Hehe, neei, føler den kan ligge under noe ;))

Åååh, hva er galt?

Skrevet

Bare masse småkrangling med barnefar...viste seg at han likevel ikke hadde fortalt vennene sine at jeg var gravid, og nå er jeg i 3. trimester! Og han gidder ikke å komme på besøk til moren min, så han blir jo vekk fra snulla i halvannen uke nå uten at det er noe problem for ham. Er så lei av at alle tror at han er så dritbra far, og jeg blir så arg når han sier at det er han som har ALT ansvaret...kunne gjerne ha gitt ham eneansvaret for henne i 3 dager hvis jeg fikk være en flue på veggen. Ser for meg at han hadde sendt melding til mora mi for å få hjelp til slutt.

Og han vil aldri snakke om samvær og bosted, så nå blir det til at jeg flytter ut! Antar at han kommer til å passe på snulla en del, men tror ikke han er så glad i spira!:-(

Skrevet

Ojsaaann.. det der hørtes aldeles ikke ut som en bra situasjon for verken deg eller snulla.. :S Godt du flytter på et vis..:)

Skrevet

Vi får i alle fall fri fra barnefar ei uke nå, så det blir deilig!:-)

Men nå skal jeg sove...natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...