Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Da skal Mikael opereres for lyskebrokk, på begge sider! Han intuberes og legges i full narkose har jeg forstått.. Håper bare han klarer seg gjennom den!! Kryss alt dere føler for å krysse da! =) I går (den 30.) var han 2 måneder!! Senere "i dag" skal han hjem en tur. En av pleierne på kuvøsen kommer hjem hit med han i drosje, så har vi han hjemme over to måltid (begge søsknene er her) og kjører han tilbake igjen. Det blir forhåpentligvis koselig!! Ellers går det stort sett bra. Han sliter litt med pustingen, puster veldig fort og overfladisk. Og han sliter med slim i luftveiene, det kommer vel av at han hele tiden puster med åpen munn, og muligens en liten forkjølelse på toppen. I går var han 2,8 kg så han har lagt på seg akkurat 1 kg på 2 måneder!! =)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Krysser alt jeg eier og har for dere, 2 mnd, allerede.. tiden går fort! Godt å høre at ting går delevis fint, selvom enkelte ting kunne nok vært bedre. Håper virkelig det går bra med han.. Lykke, lykke til! Klemmer
Teltpluggen Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 Krysser fingrer og tær og alt annet som krysses kan (til og med sambo skal krysses;) ) Dette går nok bra skal du se!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Å så bra!!! :D:D Da har de jo troen på at Mikael klarer seg en stund til da, ellers så ville de jo aldri i verden operert han!! De er skikkelig flinke på Levanger ja!! Lykke lykke til på tirsdag!!! :D:D Og kos dere masse hjemme med lillegutten!!! :D:D Stor klem!!
line_n & sara Skrevet 1. juli 2007 #5 Skrevet 1. juli 2007 så bra at han får operasjonen!! husker at det var litt usikkert, så det er jo bare bra! skal selvsagt krysse fingrene på tirsdag! og så må jeg da gratulere Mikael med vell overstått 2 månders-dagen!
boble <3 Skrevet 1. juli 2007 #6 Skrevet 1. juli 2007 Krysser alt jeg har for dere på tirsdag ( og alle andre dager) Håper og tror det vil gå kjempe fint. Lille Mikael har jo ved flere anledninger vist seg å være en skikkelig fighter. Masse lykke til! God klem til deg
yasmina Skrevet 1. juli 2007 #7 Skrevet 1. juli 2007 Saa flott at han er blitt saa stor Kjekt aa hoere at det gaar fremover med ham. Har lest flere av innleggene deres, men var mitt i flyttingen til det store utland da han ble foedt. Har du noen link til de foerste innleggene dine, om foedselen osv. ? Ellers saa oensker jeg dere masse lykke til paa tirsdag og skal sende masse positive tanker deres vei da !!!! Kos dere masse med ham hjemme i dag da, kjekt for alle aa ha ham hjemme litt og ikke bare besoeke paa sykehuset. Lykke til og store klem
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Så bra å høre at den lille krigern legger på seg da!!!:):) LYKKE TIL på oprasjonen i morra:):)Skal sende dere mange positive tanker da:) LYKKE LYKKE TIL!!!!!!!!!!!! STOR klem fra tessa&samboer+baby:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 herregud så fort tiden har gått, 2 måneder allerede=) skal krysse alt jeg har å sende dere mange tanker på tirsdagen, håper og tror at operasjonen går bra, han har jo tross alt kjempet godt så han kan ikkje stoppe nå=) lykke til!=)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Skal krysse alt jeg eier og har Kjekt å kunne få han hjem av og til tenker jeg Store, flinke Mikael
kaur *har født!* Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Krysser armer og bein! Lykke til! Håper dere får en koselig dag i dag :-)
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #12 Skrevet 1. juli 2007 krysser absolutt alt jeg har for dere lillegull.. tenker masse på dere.. kommer det forresten et nytt bilde av den lille kjempen deres ? )
Mariana_K Skrevet 1. juli 2007 #14 Skrevet 1. juli 2007 Krysser fingre og tær, og hvert hår på hodet! Masse lykke til til dere! :-)
~chess~ Skrevet 1. juli 2007 #15 Skrevet 1. juli 2007 Her krysses selvfølgelig alt som finnes av armer og bein. Heia Mikael! Klem fra
Stor_smil Skrevet 1. juli 2007 #16 Skrevet 1. juli 2007 Kjære dere! Skal krysse alt jeg har av fingre og tær og mere som kan krysses for at alt går fint. Har fulgt med på historien deres og sett bildene av nydelige lille Mikael!! Masse lykke til og kjempegod klem til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå