Gå til innhold

Husk å kryss fingrene for oss på tirsdag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal Mikael opereres for lyskebrokk, på begge sider! Han intuberes og legges i full narkose har jeg forstått.. Håper bare han klarer seg gjennom den!! Kryss alt dere føler for å krysse da! =)

I går (den 30.) var han 2 måneder!! Senere "i dag" skal han hjem en tur. En av pleierne på kuvøsen kommer hjem hit med han i drosje, så har vi han hjemme over to måltid (begge søsknene er her) og kjører han tilbake igjen. Det blir forhåpentligvis koselig!!

Ellers går det stort sett bra. Han sliter litt med pustingen, puster veldig fort og overfladisk. Og han sliter med slim i luftveiene, det kommer vel av at han hele tiden puster med åpen munn, og muligens en liten forkjølelse på toppen. I går var han 2,8 kg så han har lagt på seg akkurat 1 kg på 2 måneder!!

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott å høre at det går så bra med lille mirakelgutten deres, så godt å få han hjem på besøk da. Kose dere masse i morra, med mirakelet og storesøsken.

Skal selvfølgelig kryss det som krysses kan her for dere alle på tirsdag :) Det går sikkert bra med lillekjemperen, han har jo vist masse viljestyrke, så det er en sterk og sta liten gutt dere har heldigvis.

Skrevet

Er så glad for å høre at det går bra med dere,har lest alt du har skrevet her inne.Kos dere masse med godgutten Mikael når dere får han hjem i dag.Skal krysse alt jeg har for at operasjonen skal gå bra.Tenker på dere selv om jeg ikke er den som skriver så mye her inne.Har sett på bildene dine av gullet nydelig gutt. klem

Skrevet

Jeg skal kryse alt jeg har for den lille fighteren deres. ;o))

Skrevet

Her krysses alt som krysses kan..............lykkeønskninger sendes også.................stoooooooooooooooooooooor klem...................

Skrevet

Kjempemasse lykke til!!!!

Tror det går fint, jeg:) Mikael

Skrevet

Lykke til på tirsdag, og kos dåke mykje idag. Mikael er jammen ein sterk liten mirakelgut.

Skrevet

oi litt kjapp der. Mikael er kjempesterk!!!

Skrevet

lykke til på tirsdag =)

dette kommer til å gå kjempe bra, høres ut som om han er en sterk gutt =)

kos dere masse hjemme idag =)

Skrevet

Krysser det jeg er god for!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Senjaklem!

• 2 uker senere...
Skrevet

Så ikke innlegget ditt før idag, lillegull! Håper at operasjonen gikk fint idag - og at din lille kjempe greide denne utfordringen også!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...