OnlyMe Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 sunn mat være så dyrt? Hvorfor er det billigere med brus, sjokolade og fastfood, enn salat og sunn mat/drikke?
ano`num *17.03.10* Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Helt enig! For ikke å snakke om sunnere "kosemat". Salaten er jo ofte helt elendig også!
fairy Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Hvis man ser på antall kroner det koster regnet oppmot vekt, så er faktisk usunn mat som sjokolade o.l. dyrere enn sunn mat. Men vi må ha mer sunn mat for å bli fornøyde enn vi trenger av usunn mat. Derfor virker det dyrere.
OnlyMe Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2007 Ble bare så irritert før i dag da vi var å shoppet og et av mine daglige "matkick" kom... Men hva hadde de da? boller og burgere og masse piss, men IKKE noe sunt:( Hadde SÅ lyst på noe sundt og godt, men det eneste jeg fant var en salatbar med brun salat, der alle grønsakene var blandet sammen! Så jo jævlig deilikat ut:( Jo, jeg klager! Lei av å måtte lete og tråle butikker etter sunn mat, mens burgere og dritt popper opp på hvert gatehjørne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå