* 5 om dagen * Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 hehe..måtte bare få oppmerksomheten din :-)) har sitte oppe alt for lenge nå, skulle legge meg i stad, men så kom du med linken din...og nå får jeg ikke lagt meg.... så nå må du nødt til å gå videre med dine ideer,du må få dette ut til alle... du er jo kjempeflink, og har masse å stille opp med (lest på krangle også) Ikke er du gammel... flott og pen jente er du... du vinner mye sjarm på å skrive,og synge dine egne tekster...+ at du spiller gitar.... så kom deg ut og fram :-)) (også så søte barn*smelt*) LYKKE TIL...
Monajenten Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Oi oi oi oi oi!!! Tusen takk! Skal love deg at det betyr mye å høre sånt for en puslete jente med dårlig selvtillit:) Tusen tusen takk! Er i grunnen fornøyd med den demoen, og skal prøve å få skrevet de siste ideene mine også, har to sanger i hodet mitt:) Takk for kjempefine komplimenter.
* 5 om dagen * Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 det var bare mine ærlige ord.... men du er jo bare barnet da...hehe...er født i 67 jeg... så stå på..... men nå må jeg få slått deg av her....hehe...vanskelig men... som sagt var nesten i seng jeg....hehe... jeg håper for din del, og dine drømmer at du gjør noe mere ut av dette, for det fortjener du.... *klem*
Monajenten Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Tusen takk, blir helt rørt jeg:) Sove godt, klem til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå