Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor dukker det opp så mange rare lyder i huset når jeg er aleine hjemme?? Nå som jeg skulle nyte freden..Klarer ikke å slappe av, tør nesten ikke å legge meg..

Er dette tegn på galskap? Jeg er liksom voksen..

Hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi sprø som kjeks begge to... :)

Skrevet

ps: det hjelper enormt med husdyr! Alt fra katt til gullfisk. Å vite at man ikke er alene, noen å prate "med" :)

Skrevet

det hjelper med babyer også

*redd som ei mus*

Skrevet

finn linken til monajenten...da blir dere så rolige atte...nydelig musikk...

Skrevet

Jeg har jo babyen her da, men han sover så søtt.

Føler meg helt dum jeg. Lys og fin sommerkveld, egentlig ikke så mye farlig som bruker å skje her.

Nei, får vel ta meg sammen og prøve å sove!

Rart å tenke på at jeg av og til må berolige barna når de er mørkeredde osv, jeg er jo like redd sjøl,...

Skrevet

Skjønner hva du mener, ja. Syntes det var helt herlig å være hjemme alene når jeg var lita, bodde på gård og greier.. Men nå? Nehehehei

Skrevet

Syng en sang for deg selv eller sett på litt musikk

Skrevet

Kom og syng en sang

leke gjøre vi dagen laang...

Skrevet

Vi er godt i gang *dunk dunk*

I VÅRT FRAGGELBERG!!!!!!!!!

Skrevet

Prøv å le til det indre synet av en ka-ping som egentlig haaaaater så ekle heslige kryp, men som må dele sin 3 år gamle datters entusiasme når sistnevnte spør "mamma, tru du æ kan stryk skolopenderen på ryggen?"... kan jo ikke vise henne at jeg har mest lyst til å springe hylende derfra, hehe.. så her biter vi tennene sammen og svarer "jeg vet sannelig ikke om skolopenderne liker å bli strøket på ryggen, men klart du kan prøve, vennen - jeg kan løfte opp en for deg"... *grøss*...

Skrevet

Det er som regel når vi er alene at vi merker de lydene som normalt er der til vanlig også.. ;) hjelper med et husdyr eller litt musikk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...