Gå til innhold

Begynner å tro at tredjemann er en liten luring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo fått høre dette av jordmor i noen måneder. At tredjemann kan være en liten luring,bla fordi den kan starte og stoppe opp,en mellomting av nummer en og to osv...

Med nummer en hadde jeg "tøyserier" to døgn før fødselen startet.

Med nummer to startet riene rett på,ikke noe tøys.

Denne gangen har jeg hatt flere runder med "tøyserier",som bare holder meg våken om natta... I kveld hadde jeg små sammentrekninger i en og en halv time,som plutselig stoppet opp. Så,ja,jeg begynner å tro at tredjemann virkelig er en liten luring..

Blir spennende å se hvordan det går når de ordentlige riene setter inn.Med nummer to gikk det fire og en halv time fra jeg skjønte at jeg hadde rier til hun var ute.

Men nå vil jeg sove!! Blir så urolig og oppspilt når jeg blir lurt slik...

Skulle tro jeg beholdt roen siden det er tredje gang,men jeg gleder meg bare sånn til å få lillegutt i armene mine.

Natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også fått høre dette hos min jordmor, og kanskje ikke trodd helt på det......men ser nå at for min del stemmer det i alle fall! 5 dager på overtid nå og en liten en som allerede har lurt meg flere ganger!!!!! Synes det er nok luring nå, er jo helt dårlig nå etter å få se lille vennen min! Får krysse fingrene for at de små luringene der inne tar til vett og kommer seg ut nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...