Gå til innhold

noen som giftet seg i et rådhus(?) el. ???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan foregår det? hva lover du? hva sies det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke helt hva som ble sagt jeg.. Men det er noe ala det samme som i kirken at man lover og støtte hverandre i gode og onde dager og alt det der.. Også må dere si ja til hverandre og skrive under noen papirer...

Det er jo over et helt år siden.., så husker jo ikke det *uff* he he..=)

Skrevet

okey.. så det er litt romlemantisk likevel?

bytter vi ringer da? hva er vanlig å ha på seg? (klær)

Skrevet

Kan du egentlig bestemme selv hva du vil ha på deg.. Jeg hadde på meg en kremfarget brudekjole.. Men ikke slør og hele den pakken..=)

Jeg begynte nå og grine og var lykkelig jeg.. Var da noen sippehuer som satt bak meg også.., så litt romlemantisk må det ha vært..;o

Skrevet

okey... hadde du blomster da? og byttet dere ringer?

Skrevet

Hadde blomster .. Byttet ringer.. Hmmm... Tror det.. Husker jeg næjmen meg ikke helt.. Tror vi gjorde det ja...=)

Skrevet

kysset dere hverandre da?? hehehe... jeg luuuurer jeg! :P

Skrevet

Jepp.. he he he... Hun som sto der sa noe sånt som at du kan nå kysse bruden.. *sukk*.. he he...;o

Skrevet

hvis det er slik at vi kan kysse, bytte ringer og svare ja på: vil du .... ta.... til din husfru og love henne troskap osv... da skal jeg jammen gå med på å gifte meg i et rådhus! takk for svar! :D

Skrevet

Husker ikke hele den prossesen.., men vi kontaktet rådhuset for og få avtalt når også fikk vi resten av innformasjon der om hva vi gjorde videre ...

Var endel papirer man måtte fylle ut og litt sånn divers som ligningskontoret skulle ha bla + at jeg byttet etternavn slik at det også skulle ordnes så jeg byttet fra den datoen..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...