Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han reiste bort på jobb på tirsdag, skal være vekke i 3 uker til. Vi har prøvd siden februar i år. Men i starten var jeg mest gira, og han nesten ikke i det hele tatt. Jeg pratet mye om EL, tester og syklus osv... Etter noen mnd med prøving sa han at han egentlig ikke ville prøve mer, følte at det var feil tidspunkt, syntes at jeg burde bli ferdig med utanningen først og at vi kun hadde sex for at jeg skulle bli gravid.

Da ble jeg redd og pratet ikke mer om noe som angår gravididtet på lenge.. Men vi fortsatte å ha ubeskyttet sex.

Jeg tok EL-tester og telte dager og fulgte med, mens jeg pratet om spenningen og IKM med venninner i stedet.

Men nå pratet jeg med han, og da vi drev å sa "ha det" og "glad i deg" og slik sa han med kosete stemme:"Jeg er sikker på at du har en baby i magen!" :) Det var så deilig.. Han ble ganske giret nå for et par uker siden, og da jeg hadde EL nå like før han dro sprutet han i meg som bare det, og sa slikt som "det der var en babymaker!", nå er han endelig like giret som meg på dette! :) Det er en utrolig deilig følelse! :) Og håper han har rett i utsagnet sitt i kveld! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig å høre at det er like ivrige begge to. Var jo en søt historie egentlig tiltross for litt uenigheter.

Skrevet

Ja, jeg var virkelig bekymret en periode for at han ikke ville prøve mer, men tror nå i ettertid at jeg pratet så mye om å få barn, at han tolket det som masing og følte press til slutt..

Nå er vi endelig samstemt, og det er så deilig! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...