Gjest Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Hvertfall med alkohol inne i bildet;) Den siste mnd tør vi ikke sjangse på at noe skjer mens han har drukket. Noen flere som er ensomme og forlatte i dag?? hihi...Har hatt venninner på besøk da så er ikke kjempesynd på meg;)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Jeg er!! Har vært på fest tidligere i kveld, men så skulle de på by'n og da tok jeg de hovne beina mine og dro hjem. Var selvfølgelig snill gravid venninne og kjørte dem til by'n da:) Kjæresten min er ute med gutta o jeg er alene med fem dager til termin og drikker føde te sånn at jeg nesten spyr... Egentlig ikke synd på meg, men syns det ER litt synd på meg allikevel...
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Ja da er det LITT synd på oss hvertfall...hvertfall såpass at jeg har lov til å ta med meg en stor bolle ostepop inn i senga og se på film på pcen der;) hihi...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Jaha!! Og nok til at jeg kan spise heeele posen med bamsemoms uten å dele..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå