Gå til innhold

Hvor mange barn har dere og hvor mange ønsker dere dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en i magen, og ønsker meg to til. Samboern vil bare ha to så vi får se hvem som "vinner" til slutt =)

Skrevet

har en og en i magen...(som ikke vil UUUUUUT)

har forresten alltid ønsket meg to barn:)

Skrevet

har snart 1, hehe. blir nok en stund til neste gang.. vil ha 1 til, og gjerne adoptere et med tiden.

Skrevet

er gravid med første.. og kunne tenkt meg hvertfall en til, kanskje to .. selv om jeg akkurat nå er inne i en periode hvor jg er sliten og gleder meg til og få ut ungen og ikke være gravid.. (selv om jeg ikke har termin før september) hehe.. men etterpå savner man vel sparkene og diverse og etterhvert vil bli gravid igjen ;)

Skrevet

Jeg har ingen, men ønsker meg hvertfall 1.

Som alenemor vil jeg bare ha 1, men skulle jeg få en partner en gang i tida, så er det greit med 2 barn.

Vi var en søskenflokk på tre, og jeg som eldst har alltid følt meg utenfor, fordi di to minste alltid trengte mer tilsyn og stell enn meg, som regel klarte meg sjøl (fordi jeg måtte det)

Kan jo tenkes di tankene blir borte etterhvert som tida går, og babyhungeren slår til?? :)

Skrevet

Har ingen fra før, men vil ha maaaaange, egne og adopterte. Mannen min vil vente og se.

Skrevet

Har en gutt og en til på vei, og føler vel at jeg er ferdig etter dette svangerskapet. Men man skal aldri si aldri.

Skrevet

Har en gutt på 5 og har en liten spire i magen. Vet ikke hvor mange barn jeg vil ha til slutt, men ikke fler enn 3 tilsammen ;) Sannsynligvis blir det med disse 2.

Skrevet

tjihi eg har en på snaaart 8 mnd å vil ha 4 til ;)

Skrevet

Har 0

Mannen vil ha mange :-)

Jeg vil ikke ha flere enn at jeg klarer å ta vare på de og følge de ordentlig opp.

Ikke så kin på enebarn i grunnen.

Så minimum 2

Skrevet

Jeg har ingen som jeg veit om ihvertfall! ;) hehe..

>Har knerten i magen, vil gjerne ha 3 jeg, men gubben vil vel helst ha 2! ;) Så vi får se! ;)

Skrevet

Jeg har ingen fra før, men en i magen og vil gjerne ha en til ganske tett på. Sambo vil også har 2, men kanskje ikke to tette. Så det får vi se på.... :o)

Skrevet

Vi har ei jente på 3 år og en i magen. Det holder nok for oss:)

Skrevet

Har ei som blir to til høsten, og venter nr 2 i februar.

Kanskje er det nok, kanskje blir det en til! Vi får se......... men ikke mer enn tre;)

Skrevet

Har ett barn på 1 år og 4 mnd - men ønsker flere, både 1 og 2 barn til =)

Skrevet

har 1 og 1 i magen. Ønsker 4.. Men slår meg til ro med 3, (akkurat plass i en familiebil)

Skrevet

Jeg har i mange år tenkt at jeg bare ville ha en men så kommer tankene om at jeg vil ha to. Er singel, 36 år med 0 barn og har akkurat testet negativt på første prøverørsforsøk. Tenker vel nå at dersom jeg må holde på lenge før det sitter så blir det med den ene. Eventuelt to dersom det blir tvillinger da (setter inn to egg).

Skrevet

Får nr.6 om noen uker, og pga alder så blir vel det sistemann. Alle har vært planlagt og ønsket fra både meg og mannen min, så vi har fått akkurat så mange som vi ønsket.....

Skrevet

Venter nr.5 og kunne tenke meg ett til! :-)

Men vi får se! :-)

Skrevet

Jøss, nr 6 :) Det står det respekt av....

Vi har en gutt på 17mnd og om 24 dager settes jeg i gang og gutt nr 2 kommer. Vi gleder oss masse, men hvem gjør vel ikke det når man venter barn! Vi har også bestemt oss at to holder. Pga økonomi, bo plass, bil osv.. Og det at vi ønsker to tette.

Skrevet

har en gutt som blir strax 2 år,venter nr 2 i juli nå og ønsker meg nr 3 om et par år:O)

Skrevet

Vi har ingen ennå, men ønsker oss tre eller fire :)

Skrevet

Har en gutt på 10 og tvillinger på 2 og venter neste i novemer. Har hele livet mitt trodd at jeg bare skulle ha to men der tok jeg feil. Men dette blir siste. 4 holder for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...