Gå til innhold

Skikkelig teit spm tror jeg...sorry!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men tror dere babyen blir stresset eller urolig av veldig mye støy som f.eks under oppussing...masse hamring etc??...hadde selv ørepropper fordi det bråket så j....!

 

Babyen har vært merkelig stille i dag...litt liv, men ikke så mye som jeg er vant til...er ikke bekymret for lite liv eller noe, lurer bare på om bråket kan være årsaken...

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han her er veldig stille av seg når det bråker rundt meg. Var på kino i sted og så Die Hard 4.0 og da bråkte det jo en del kan man si, han var helt stille så å si hele filmen!

Skrevet

kan jo hende den ligger og lytter , hehe .. vet ikke hvor langt du er på vei ? men når de har begynt og høre, så hører de ganske godt .. tror de blir mer urolig inni der, om de er stresset ...

Skrevet

Ja, de kan merke støy veldig godt....Hvis magen i tilegg blir litt mykere har babyen trukket seg lenger inn ( ikke på d aller seneste i svangerskapet, da har den ikke plass nok)

Hvis man setter på rolig musikk fks, kan man oppleve at babyen ligger lenger ut..da blir magen hardere, og man kjenner babyen bedre... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...