Gå til innhold

Da er det endelig vår måned julijenter!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp:-) Og jeg innleder den (nesten da...) med å treffe jenta mi i morgen- jippiiiii:-) Lykke til til dere andre, skal bli spennende å følge med videre nå:-)

Skrevet

johoooooooooooooo endelig!!!!!!!!!!!!! jippi!

Skrevet

Ja nå er det ikke lenge til, termin på fredag, men tror ikke det kommer til og skje noe med det første, like vanlig og få 2 uker før og 2 uker etter, vistnok bare 5% som føder på termin, men HJELP!!

nå bjynner det og gå opp for meg at jeg snart skal føde " Yaiks" gleder meg tullete til og endelig få treffe lillegutt, men kan ikke si at jeg gleder meg til og føde..

:-) :-/ Hihaaaa

Skrevet

Eg har egentlig ikkje termin før 10.08 men skal ta ks seinast 30.07 så dette er min måned og:) JIPPI. No kan me endelig sjå slutten på ventetida og berre gle oss te å sjå dei små vidundera våres:) Lykke te allesammen!!

Skrevet

Ja, endelig, ganske så fantastisk å tenke på !!! Har bare 14 dager igjen, men blir litt overraska hvis jeg venter såpass lenge; det murrer og styrer masse om dagen og gutten har kommet godt ned, nå. Gleder meg sånn til fødselen og å få møte ham ! Håper det skjer i løpet av uka, eller til helga, hadde vært fint (: Lykke til, alle sammen ! (:

Skrevet

Det er så spennende! :-) Endelig! Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Ja nå er det endelig juli! Jeg har termin om fire dager og er spent på hvordan dette skal gå! Rart å gå rundt og vite at det kan skje når som helst nå!!

LYKKE TIL!!

Skrevet

Termin om fem dager, men han kan godt komme nå, det har skjedd endel murring om ikke annet i kveld. Førstegangs så jeg har jo ikke filla peiling på noen ting! Jeg hadde murringer forrige uke engang og, men det ble bare borte igjen.....nå håper jeg på å få sove godt og kanskje noe skjer innen de første dagene. Det hadde vært fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...