beibiboom Skrevet 1. juli 2007 #27 Skrevet 1. juli 2007 Jepp:-) Og jeg innleder den (nesten da...) med å treffe jenta mi i morgen- jippiiiii:-) Lykke til til dere andre, skal bli spennende å følge med videre nå:-)
jentebabymom Skrevet 1. juli 2007 #28 Skrevet 1. juli 2007 johoooooooooooooo endelig!!!!!!!!!!!!! jippi!
esperanza33 Skrevet 1. juli 2007 #29 Skrevet 1. juli 2007 Ja nå er det ikke lenge til, termin på fredag, men tror ikke det kommer til og skje noe med det første, like vanlig og få 2 uker før og 2 uker etter, vistnok bare 5% som føder på termin, men HJELP!! nå bjynner det og gå opp for meg at jeg snart skal føde " Yaiks" gleder meg tullete til og endelig få treffe lillegutt, men kan ikke si at jeg gleder meg til og føde.. :-) :-/ Hihaaaa
moly Skrevet 1. juli 2007 #30 Skrevet 1. juli 2007 Eg har egentlig ikkje termin før 10.08 men skal ta ks seinast 30.07 så dette er min måned og:) JIPPI. No kan me endelig sjå slutten på ventetida og berre gle oss te å sjå dei små vidundera våres:) Lykke te allesammen!!
Gjest Skrevet 1. juli 2007 #31 Skrevet 1. juli 2007 Ja, endelig, ganske så fantastisk å tenke på !!! Har bare 14 dager igjen, men blir litt overraska hvis jeg venter såpass lenge; det murrer og styrer masse om dagen og gutten har kommet godt ned, nå. Gleder meg sånn til fødselen og å få møte ham ! Håper det skjer i løpet av uka, eller til helga, hadde vært fint (: Lykke til, alle sammen ! (:
Medusa80 Skrevet 1. juli 2007 #32 Skrevet 1. juli 2007 Det er så spennende! :-) Endelig! Lykke til alle sammen!!!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 1. juli 2007 #33 Skrevet 1. juli 2007 Ja nå er det endelig juli! Jeg har termin om fire dager og er spent på hvordan dette skal gå! Rart å gå rundt og vite at det kan skje når som helst nå!! LYKKE TIL!!
superhappy32-guttemamma Skrevet 1. juli 2007 #34 Skrevet 1. juli 2007 Termin om fem dager, men han kan godt komme nå, det har skjedd endel murring om ikke annet i kveld. Førstegangs så jeg har jo ikke filla peiling på noen ting! Jeg hadde murringer forrige uke engang og, men det ble bare borte igjen.....nå håper jeg på å få sove godt og kanskje noe skjer innen de første dagene. Det hadde vært fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå