Gå til innhold

Her kommer jeg også gitt...Flere som hadde termin 28.juni???


filijokus *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Jenta liker seg godt inne i magen. Sparker og koser seg tydeligvis, så da må bare mor smøre seg med tålmodighet.

Har bittelitt menssmerter, men ellers ingen tegn på noen fødsel med det første.

Håper det kommer brått og uventet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde termin den 28.juni, men går her fremdeles med stor mage. Har hatt litt menssmerter jeg og, håper hver gang at de skal bli kraftigere men de forsvinner som regel istenfor. Vil treffe lille jenta mi nå.. :) Har vært klar lenge nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg også,hadde termin den 29juni:)Lille krabaten liker seg visst inni magen mens vi venter utolmodig på han,jeg har også hatt myr kynnere som faktisk har vert vonde men som bare går over:)

Lykke til da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 27 juni. Har ikke hatt en kynner engang..begynner å lure på om jeg skal vente i hele evigheten.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 28 juni jeg også.. ikke mye action her i gården, men hadde mye kynner og mensen smerter i hele natt, så krysser fingrene for at babyen vil ut i dag / morgen..

Hadde vært kjekt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 27juni, men går her fortsatt jeg og :o( Er så lei så lei, men gjør alt jeg kan for å få tiden til å gå, og for å holde humøret oppe. Men det er sannelig ikke lett! Har jo bare lyst til å legge meg ned å muggne. Er til tider så pissed off, av at jeg faller i den gruppen som må gå så forbanna lenge over. Alle rundt meg føder jo. Og jeg vet at jeg kanskje må gå her i hvertfall 1uke +++++ til. Spyyyy!

 

Men det er lite vi får gjort med dette, så det er bare å prøve som best man kan å tenke på at det ikke er lenge igjen!!!!

 

keep smiling girls! snart er det vår tur :o) For ut må bebisen uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...