Lilly 79 Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Hehe... Rusen er borte, men driten tok ikke med seg tannverket:-( Er vel bare søvn som hjelper meg nå. Skal på tannlegevakta i morgen, og da kommer jeg til å trekke den. Orker ikke vente på at betennelsen skal forsvinne lengre, det er jo til å bli gal av:-) Hørte på alle sangene dine istad, skikkelig flink er du! Imonerende at du i tillegg skriver sangene selv, synes jeg da:-)
Monajenten Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Tusen takk for det, så koselig:) Jeg syns det er litt av sjarmen, det å skrive både tekst og melodi selv. Det er så mange artister som bare synger sangene de får tildelt. Om jeg skulle være så heldig og nå så langt, så vil ikke jeg være en av dem:) Har et par ideer i hodet også, og det er første gang på lenge. The one skrev jeg i november 2005, og siden det har det vært tørke på sangfronten. Men nå har jeg to sanger til i hodet:) Lykke til på tannlegevakten, det blir nok godt å få ut tannen.
Lilly 79 Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Ja, det blir digg:-) :-) Spennende dette, da! Må gi meg noe oppdateringer innimellom, slikt er morsomt, synes jeg! Du har helt rett, det er nok av de som har litt for mye hjelp i rygen til å fortjene tittelen artist... Men det er nå min mening!
Monajenten Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Jeg er veldig enig med deg. Føler ikke at det holder å bare kunne synge for å bli en artist! Tviler på at jeg klarer å komme meg så langt, syns jeg er blitt for gammel.....men nå fikk jeg litt ideer, så blir vel et par sanger i nærmeste framtid:)
Lilly 79 Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Gammel du liksom:-) Man er aldri for gammel til å realisere drømmene sine:-) Det ka være vanskeligere, men slettes ikke umulig!
Monajenten Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2007 Nei man er vel kanskje ikke for gammel til det...men føler liksom man må være 16 for å fikse sånne ting nå for tiden. Og helst ha perfekt kropp bla bla bla......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå