Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Har noen såre, vonde minner fra jeg hadde baby selv og får helt angst av å høre naboens baby skrike! Og så blir jeg redd for at jeg skal bli gravid tross spiralen...
Lilly 79 Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Jeg forsto ikke den helt jeg...? Har du hatt baby, men har ikke lengre? Man kan selvfølgelig bli gravid med spiral, men sjansen er jo veldig liten.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Har ikke lenger baby fordi han er over 2 år nå.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Slutt å ha sex. Det er det eneste som funker.
Lilly 79 Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Ok. Men om du virkelig ikke ønsker å bli gravid, kan du jo sterilisere deg. Vips, angsten borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå