Gå til innhold

Nyfødting som sover MYE, hvor mye er normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, herregud, andregangsmor og er nervøs for ALT.

Jeg synes hun sover mye. Jeg prøver å amme hver 2-3 time, noen ganger må jeg vekke henne, og da går det kanskje 4 timer mellom.

Er det alt for lite?

Hun sover som en engel, og gråter aldri. Bortsett fra når hun våkner og plutselig oppdager at: "Hei, jeg er faktisk sulten."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke det er farlig om det går 4 timer mellom=)

Skrevet

Lillegutten min sov opptil 22 timer i døgnet den første tiden. Nå er han 5 måneder og sover ca 16 timer i døgnet. Deilig når man har flere barn å ta seg av.

Skrevet

MYE er veldig normalt:-)

Min Noah sov stort sett hele tiden, bestemoren spurte meg til og med i rent alvor om han noensinne faktisk var våken. Men det kommer tidsnok den tid da du skulle ønske at hun kunne sove litt mer så du kan få litt tid til deg selv;-)

Skrevet

Ja, jeg ble faktisk spurt i dag, om hun er våken noen gang. Ehem, nja. Bob bob lizzm.

Dere har nok rett.

Ja, men min første hadde kolikk, og ventet meg en 3 mnd. reprise fra første gang. Jeg priser herren for at det ikke ble slik.

Skrevet

Hehe. Bare nyt det :)

Skrevet

Første vår hadde kolikk og var en (i følge barnelegen) "high need baby".

Han sov omtrent ikke før han var 20 mnd.

Lillemor på 5 uker sover og sover.

Skrevet

Går helt fint å ha 4 timer imellom.

Tredjemann var også sånn, de første døgnene så sov vi masse :) Men ville nok ha prøvd å vekke henne hvis hun sover mye mer en 4 timer, slik at hun får i seg nok melk :)

Pleide å massere litt under foten hans for få han litt våken, så drakk han og sovnet med engang etterpå. Var skikkelig rolig kar :)

Skrevet

Helt normalt det : ) Trenger ikke vekke på natten bare på dagen, men d visste du gjerne.. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...