Gå til innhold

For lite søvn for mor og barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen våres sover ingeting på dagen og om natta spiser han flere ganger ( i natt spiste han klokken ett, tre og fire, våknet seks) Har hatt kolikk tidligere men gråter ikke sånn som han gjorde. Vi har prøvd absolutt alt for å få han til å roe seg ned litt.Jeg har flere barn å ta meg av så jeg kan ikke ligge i sengen å slumre utover formiddagen. Er det morgen så er det VELDIG morgen her i huset :)

I de siste dagene har jeg hatt problemer med synet, ser litt tåkete og detter ofte bort. Er som jeg er litt småberuset ( har ikke drukket) og har til og med litt problemer med balansen når jeg bærer gutten våres i bæreselen. Er dette noe jeg bør oppsøke lege for? Det blir egentlig værre og værre og gutten våres sover bare mindre og mindre. Helsesøster sier han har urolig søvn pga kolikken han hadde og derfor har problemer med å komme inn i en søvnrytme.

Er det flere som har det slik? Er det pga lite søvn tror dere? Eller er jeg bare gal ? :) hehe. Det er ikke for å klage eller sutre jeg skriver inn men blir bare så redd når det skjer slike ting med hodet som ikke har skjedd før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være pga lite søvn! Har du vondt i nakke/hode?

Jeg har "stressnakke" med stive muskler, og når jeg i tillegg sover lite så får jeg de symptomene du beskriver.

Har du noen som kan avlaste deg litt? Slitsomt å ha det slik på sikt...

Klem

Skrevet

Kjenner meg godt igjen. Kan godt være for lite søvn ja.. men det me balansen har jeg også slitt mye med i det siste,hm rart. Tror kanskje hvis en blir mer bevisst på å gjøre ting både til høyre og venstre kan det bli bedre? F.eks mens en ammer/gir flaske o.l? føler liksom jeg må snu meg og strekke ut på begge sider for at det skal bli "likt" og balansen ikke blir helt på jorde.. hehe.. ;O)

Skrevet

hehe ja, det er slitsomt når vi får for lite søvn.. Gleder meg til den natta jeg får sove ei heil natt. Eller kan bare stå opp en gang.

Har og vondt i hode og nakke ja, har du vært til lege med nakken din?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...