junisnuppa/fødeklar Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Her kommer det til å skje noe i natt. Føler det bare på meg. Har masse murringer og kjenner meg så rar "inni der" Kommer slim m blod i også... Det er nok månen som innvirker på meg tror jeg ) Ni dager over nå....
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Så spennende da!! Du får oppdatere litt utover hvis du har mulighet:) Lykke til hvis det skulle bli fødsel!!
junisnuppa/fødeklar Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 takk for støtten. oppdaterer om det skulle skje no mer. Hva tror derer er lurt? Holde seg litt i ro eller prøve å framprovosere noe mer med litt aktivitet? Om det er meningen at det skal skje i natt skjer det jo uansett... Lykke til til alle dere andre på overtid også! Snart vil vi glemme all denne ventingen .o)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Sett deg og slapp av med varme kluter på puppa og en kopp te hvis du har.. Er nok ikke dumt å slappe av litt! Jeg nyter en kopp bringebærblad te nå..håper på action jeg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå