Gå til innhold

hvor raske er lånekassa til å svare på e-post?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle vist om søknaden gjelder frem til jul, eller om jeg må søke på nytt.

Jeg startet 1 januar, og søkte da for 2007.

er det noen her som vet det kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men når jeg har sendt mail til lånekassen, så har det godt 1-2 dager til jeg har fått svar..

Skrevet

Har du kopi av søknaden? Jeg tror det er et skjema for et skoleår, altså høst+vårsemester, slik at du må søke på nytt (skjema) til høsten igjen.

Nå kan det hende at dette har forandret seg, jeg har ikke studert på noen år nå...

Skrevet

så glad for svar...hehe...tørt tema på en lørdagskveld...

tror jeg sender og spør jeg, for på de papirene jeg har,står det ikke noe om høsten 2007.

Skrevet

Forresten, jeg har fått stipend ut 2007, men fått beskjed om at jeg må søke på nytt igjen til høsten. Kanskje det er det samme for deg og da..

Skrevet

har jo selvfølgelig ikke kopi av den( mitt rotehue, pleier alltid å ta kopier )

har sendt e - post nå, og får svar innen 2 virkedager....

er nok redd for at du har rett ja....hehe...takk så mye for svar :-))

Skrevet

kanskje...jeg trodde også at jeg hadde fått for 2007, men når jeg så nå så står det ikke et pip om høsten 2007, bare frem til og med mai 2007....

Skrevet

bare mas fra meg, men er det noen som kan finne en link til meg hvor jeg kan søke om stipend og lån, fra lånekassen...( der jeg kan laste ned søknaden ) finner ikke det jeg nå....

Skrevet

Søknadsblanketten for stipend og lån kan du ikke skrive ut her. Hent den på lærestedet eller bestill den fra Lånekassen.

...står det på siden deres. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...