Gå til innhold

Bright stick fra Natural White..

Anbefalte innlegg

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

noen som har noen erfaringer med denne? Og ja, e vet at det kan være skadelig å bleke tennene;Pog at en helst skal gjøre det hos tannlegen. Men er det noen som har prøvd denne sticken? Er litt nysgjerrig=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg har akkurat begynt med noe som heter dentaworks bleking, og etter 3 behandlinger så ser jeg allerede resultater. Denne jeg har valgt kom på andre plass av hva tannleger anbefaler til hjemmebleking. Kan anbefale den på det sterkeste..

Skrevet

Å var den dyr eller? Du har vel ikke noe nettside ang den testen?Hmmm,kanskje e skal teste den?*tenketenke*

Skrevet

Hvor får man kjøpt den, og hva koster den??

Skrevet

www.dentaworks.se

Den koster 395, med skinner og gele til 30 behandlinger

Skrevet

oki, kanskje e skal satse på den da=) mn ingen som vet om den bright sticken? den kostet 135 tror e..litt nysgjerrig..

Skrevet

Dytter=)))

Skrevet

jooo.. jeg og en venninne har hatt den.. ser resultat på oss begge :) Den bleker ikke så mye som noen andre midler, men fint om man ikke trenger så mye. Skal brukes om man ammer.. bare sånn til opplysning :)

den smaker dritt da, men tror den er ganske mild, for jeg har følsomme tenner,men merket ikke noen forskjell på ising e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...