Gå til innhold

Må bare sukke litt over svigerfar...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han klarer søren ta å lire av seg en negativ kommentar uansett hva det gjelder... Har vi kjøpt noe nytt til leiligheten eller planlagt noe eller hva det enn er så kommer han alltid med en sur innvending med noe han synes mangler. Grrrr. Hva med at svigerfar er en mann på noenogfemti som er bosatt på pottittlandet med en helt annen smak og politisk legning enn oss og at vi kanskje ikke ønsker å leve livet vårt akkurat slik han gjør? Det virker det ikke som han ofrer en tanke. Kanskje jeg ikke synes alt han gjør er akkurat slik jeg ville gjort det heller, men jeg har da høflighet nok til å ikke komme med sure kommentarer på det likevel? Hvorfor har en mann i hans alder og i hans yrkesposisjon ikke en aldri så liten dose dannelse og selvinnsikt? Pinlig spør du meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støtter deg. Utrolig irriterende det må være.

Skrevet

Takk :) Mere medlidelse å få? Noen andre med like kjipe svigerfedre?

Skrevet

Hehe, du får medfølelse av meg i hvertfall! Svigerfar er bra han, men værre med min svigermor (bl.a. ang. sydeninnlegget). Svigermor har også en tendens til å kommentere at ting ikke er bra nok - spesielt materiellle ting. Synes huset vårt er for lite for 3 barn, bilene for gamle ol.l. Jaja, det beste er vel å prøve å overse dem!

Skrevet

jepp jepp jepp he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...