Gå til innhold

den berømte fødebagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenker på det hele tiden er i uke 35 nå så jeg burde kansje få det gjort...virker som det er sååå leeenge til,men det vet vi jo aldri....kansje vi skulle fått pakkt den snart:)....

Skrevet

Jeg pakket samme dag som jeg skulle på sykehuset! Nå i ettertid husker jeg en del ting jeg savnet der, men akkurat da levde jeg i min egen lillle boble og skjønte ikke opp/ned på noe.... Tror jeg skal være litt tidligere ute denne gangen... iallfall skrive en liste over hva som trengs!!!

Skrevet

Je begynte å pakke den en måned før termin dato, og nå står den klar : )

Skrevet

Jeg er 36 uker imorgen og har begynt litt på den. Men ferdig er den ikke nei.

Skrevet

Er i uke 38 og tenker paa det men det blir aldri noe av...

Skrevet

hei pakket denne uka, j er da 37 uker nå, og d er greit å ha d klar nå dersom d skulle komme, tenk så lite igjen:)

Skrevet

Jeg er i uke 37 nå,og bagen er halvveis pakket.........!

Har pakket alt til babyen da,men mangler noe klær og toalettsaker til meg selv.

Skrevet

Jeg har 17 dager til termin nå og har pakket noe, mest til mannen faktisk! Har laget huskeliste i tilfelle noe skulle skje fort og mannen må pakke for meg. Men burde vel seriøst få pakket den ordentlig ferdig nå...

Skrevet

har 19 dager igjen til termin men har ennå ikke pakket den... regner med at jeg kanskje rekker å pakke den før vi drar på sykehuset, eller så får sambo dra hjem å pakke hvis jeg ikke rekker det... burde vel kanskje pakke den klar snart:)

Skrevet

18, dager igjen... har tenkt på å pakke den lenge da... men aldri kommet så langt. Fikk drasset meg til å få handlet inn noen gode kremer, såper og slikt som er bare til meg:) og som jeg skal ha med meg i baggen. Åsså er det detta med klær da. degode buksene jeg vil ha med meg på sykehuset er jo så fryktlig behagelige å loffe rundt i hjemme om dagen også.. får vel velge ut en som jeg kan ha hjemme så lenge også pakke de andre:) -

ha det som planen min for i kveld - pakke baggen:)

Skrevet

Pakka ferdig bagen til lillegutt i overgår, har ikke pakka noe til meg selv enda :P Men må vell begynne å tenke på å gjøre det snart...

Er 36+4

Skrevet

Pakket baggen min ferdig her om dagen, har 3 uker til termin. Pappa ordner med baggen til lillegutt når han kommer. Bor 2 minutters gange unna sykehuset så ikke krise hvis vi skulle glemme noe.

Skrevet

Står på listen over alt annet i livet som skal under kontroll når jeg går ut i permisjon om 2 uker. Men bor i Oslo, så det går jo greit å få hentet og kjøpt ting også.

Hvor stor bag har dere? Jeg har bare funnet fram en liten en, men med de pakkelistene folk referer til her inne, så må man jo nesten ha en liten container for å få plass til alt?

Skrevet

jeg har pakket ne en del småting nå,men mangler fortsatt mye.. er 8 dager til termin i dag...

Skrevet

jeg tror jeg på forhånd bare skal skrive ned på en liste hva jeg vil ha med(regner med det er noen ting jeg vil ha med som jeg bruker til vanlig), og så pakker jeg eller samboeren på selve dagen.

Skrevet

jeg er bare i uke 31, så jeg har god tid på meg enda, men jeg veit jeg ikke kommer til å vente til like før termin. fødte før termin sist, og veit at hvis ikke bagen hadde stått klar den dagen hadde det blitt kaos både i hodet og i huset! så jeg drøyer det en mnd til så skal den være klar, i tilfelle! det tar jo ikke lang tid og den står jo bare inni et skap til vi skal "til pers" likevel, bare toalettsaker som skal stå igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...