ApriIbaby Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 1. De som tror de har vært kjempehelige når de har "vunnet" gratis eller billig fotografering hos FAME 2. De som blir hektet av barnevognhysteriet. fler?
Monajenten Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Hehe... Litt avsporing, husker på Skavlan en gang, det var en mann der som hadde blitt truffet av lynet fem ganger. Han følte seg så heldig. Jeg vil påstå han var ekstremt uheldig jeg da;)
mayaya Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 *fnis* vi har hamstret gratistimer til fame, og har fått flere bilder som faktisk har vært gratis. gjelder å sette seg inn i tingenes tilstand på forhånd bare :-)
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 Er fornøyd med gratisbildet fra fame jeg...så jeg føler meg ikke lurt.
PrinsesseSjefen Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 1. hehe kanskje litt, men vi lekte litt med tanken om å ta familiebilder, så slikt sett ble vi ikke lurt, men trodde jeg var "drit-heldig" (dette er en god stund siden, kanskje 1 1/2 år siden jeg vant den, tror ikke det var så mange "vinnere" enda da, vet ikke) 2. alldeles ikke, har ALDRI kjøpt ny vogn, har 3 barn, og bare kjøpt brukte vogner (gitt kanskje 5000 til sammen for 2 kombivogner og 2 sportsvogner....) Men kjøpt 3 nye stoler (ved matbordet), 1 høystol og to Kiddo....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå