Lykkeliten og jeg Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Har gått og knasket isbiter lenge nå og kjenner at noen av jekslene hadde blitt glade om jeg kutta det ut. Men jeg klarer ikke... Sukk.. Spiser en hel sånn lage-selv-isbiter-pose om dagen.
Lykkeliten og jeg Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Jeg er ikke like sunn da.. Syns det er best når de har fått duppa seg i litt Pepsi Max ;o) *Gomle gomle*
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Boks brus er tingen og isvann med masse isbiter...knaske knaske
mamma for 2.gang Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 mmmmmmmmm boksbrus kjøpt på storlien e bæst=)
Lykkeliten og jeg Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2007 Boksebrus er helt klart best.. Men går fort tom etter å ha vært og shoppa i Sverige så da må man kjøpe sånne 4-pack på butikken. Sååå sunn ;p
Lykkeliten og jeg Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. juni 2007 Hehe ja, kjøper light-brus (papsi max) for å lissom være litt sunn.. men sannheten er jo at det er ting i lightbrusene som er verre enn sukkeret i de vanlige brusene.. Kremt.. men men.. det vet vi ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå