Gå til innhold

Sleipt??

2barnsmamma*i januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte fødeplass på riksen ganske tidlig og fikk plass og time til UL når jeg er i uke 21. Dette var jeg litt misfornøyd med fordi jeg gjerne ville ha UL litt tidligere. Søkte derfor Ullvål og fikk time til UL der 3 uker før. Nå vurderer jeg å bare beholde begge timene. Mest for å se hvilket sted jeg trives best, liker jormødrene best etc, men også litt i tilfelle de ikke kan se kjønnet på første UL. Så tenkte jeg å avbestille den ene fødeplassen etterpå. Er dette sleipt av meg, eller er det andre som ville gjort det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E det ikke lov å være litt sleip innimellom da ;-)??

Skrevet

hehe:o) Du blir nok tilgitt! Ville gått på begge jeg - lov å være litt sleip innimellom;o)

Skrevet

Lettere å få tilgivelse enn tilatelse :o)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Gjorde nesten det samme, men hadde UL på Riksen først, og der likte meg så godt at jeg avbestilte UL og fødeplass på Ullevål...men jordmora på Riksen var jo overbevisst om at spira var ei jente, så vet ikke helt hva jeg hadde gjort om hun ikke hadde sett kjønnet!:P

Skrevet

Ville hvertfall sjekket at du ikke automatisk blir strøket fra den ene fødeplassen når du har søkt et nytt sted. Vil kanskje tro dette står i den elektroniske journalen din, og kjedelig å miste plassen på Riksen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...