Gå til innhold

Bare et lite, men nyttig tips......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert flere av dere som har tenkt på det, men dere som ikke har, vil jeg si at det er innmari greit med tisselaken i både barnevogna, og vugge/seng under lakenet der babyen skal ligge...De nyfødte bæsjer ofte igjennom laken og tepper, og det er ikke gøy med sennepsgule flekker i nye vogner som ikke går bort :D Mange vogner har kanskje trekk i den lille madrassen som kan taes av å vaske, men det er ikke alltid like lett å få av-for å si det sånn...Har iallefall brukt det til alle mine 3....Kan hives rett i maskinen og kokevaskes...kan kjøpes de fleste steder der de selger madrasser, eller hvor de selger metervare av stoff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smart:)

Jeg har også ett lite tips:

Kjøp tubetopper nå når de selges om sommeren. Det er helt genialt å bruke under en genser når man skal amme uten på kafeer og slikt og ikke vil blotlegge hele magen. Da trekker man bare opp genseren og trekker ned tubetoppen:) Savnet det stort i oktober, men da solgte de selvfølgelig ikke tubetopper lengre...

Skrevet

det er akkurat det... jeg syntes det var stress med singletter.. de strammet igjen over ryggen, og var ikke enkelt å få vekk både ammebh og ammeinnlegg.. så tubetopp hadde vært suuuupert

Skrevet

Jeg syns det funka kjempe greit med singletter, så vi er alle forskjellige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...