mednr5imagen Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Sikkert flere av dere som har tenkt på det, men dere som ikke har, vil jeg si at det er innmari greit med tisselaken i både barnevogna, og vugge/seng under lakenet der babyen skal ligge...De nyfødte bæsjer ofte igjennom laken og tepper, og det er ikke gøy med sennepsgule flekker i nye vogner som ikke går bort Mange vogner har kanskje trekk i den lille madrassen som kan taes av å vaske, men det er ikke alltid like lett å få av-for å si det sånn...Har iallefall brukt det til alle mine 3....Kan hives rett i maskinen og kokevaskes...kan kjøpes de fleste steder der de selger madrasser, eller hvor de selger metervare av stoff.
Stor_smil Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Smart:) Jeg har også ett lite tips: Kjøp tubetopper nå når de selges om sommeren. Det er helt genialt å bruke under en genser når man skal amme uten på kafeer og slikt og ikke vil blotlegge hele magen. Da trekker man bare opp genseren og trekker ned tubetoppen:) Savnet det stort i oktober, men da solgte de selvfølgelig ikke tubetopper lengre...
Stor_smil Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 det er akkurat det... jeg syntes det var stress med singletter.. de strammet igjen over ryggen, og var ikke enkelt å få vekk både ammebh og ammeinnlegg.. så tubetopp hadde vært suuuupert
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Jeg syns det funka kjempe greit med singletter, så vi er alle forskjellige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå