Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 Får man ikke låne babytøy der? Får man bind og evt store truser som man gjør på barselavdelingen? Greit å vite liksom... noen som vet?
Lillegullet130707 Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Ja, det lurer jeg også på, og hva med bleier til barnet? ;o)
SOMMER :) Skrevet 30. juni 2007 #3 Skrevet 30. juni 2007 Tror det ligger noen bleier der, men bare 3-4. så man må ha med selv. Mener at det var det samme ang store bind. Truser husker jeg ikke. Bør nok ta med alt selv hvis du regner med å komme på hotellet... :-)
september troll på vei;) Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 mener du det? Man vet jo ikke hvilke bleier man skal bruke en gang... det syns jeg var dumt;( Hva med tøy da? Må ta mange skift med hjemmefra da? Jeg som hadde tenkt å ta med bare litt.. Hmmm...
årets julegave Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 Var på omvisning på ullevål for 2 uker siden. Da informerte jordmor om at vi på hotellet får en "startpakke" bestående av ca 10 bleier, et par bind, og en body ("denne siden opp"). Så jeg har pakket både bleier, bind, gode truser, og klær til meg og babyen.
SOMMER :) Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Det var slik for to år siden iallefall. Vi lå mest på barselavd, men det siste døgnet hadde vi på hotellet. Vi har kjøpt bleier i minste str, hvis du vet du får stor baby kan du jo kjøpe str nr 2. Er butikk på området så det er lett å få tak i når babyen er født. Ang klær til babyen er jeg og mannen litt uenige om man fikk låne eller ikke. Jeg mener vi ikke fikk låne på hotellet, bare på barselavd. Kan jo ringe å spørre.. :-)
SOMMER :) Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Fint noen har helt oppdaterte opplysninger. Begynte å bli usikker på svaret mitt jeg nå... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå