Anonym bruker Skrevet 30. juni 2007 #1 Skrevet 30. juni 2007 ?? bare nysgjerrig, hehe.. alle har sikkert spesielle triks de vet funker?? så kan vi dele litt her?? selv bruker jeg myyye tunge, noe sambo elsker;)
.Ann. Skrevet 30. juni 2007 #2 Skrevet 30. juni 2007 Er usikker på om jenter har spes utbytte av akkurat suging. Prøv å bruke tunga i steden, skal du se du får resultater.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Hehe, et komma hadde gjort seg.. Vil gjerne høre flere triks:)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Mye tunge - helt klart. Og masse slikking og forsiktig suging på ballene (som bør være nybarberte). Og variasjon - harde slikk oppover pikken - myk og våt tunge rundt og rundt penishodet - dype tak nedover pikken - massere mellom pung og anus. Og gjerne en liten pause for å smøre inn både rompe og baller og penis med olje. Og definitivt en finger eller en plugg eller noe vibrerende i anus - det gjør hele forskjellen på en deilig og en vanvittig deilig orgasme. I hvert fall for typen min. Tror aldri han får nok oralsex! Så flax at jeg elsker å gi det!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Det er en spesiell ting jeg gjør som kjæresten digger når jeg bruker hånda. Det må være veldig vått. Først "drar" jeg nedover, når jeg så er på toppen igjen lar jeg tommelen gli over hodet med et visst trykk. Tommelen ligger på vestre side under takene, så på toppen drar jeg tommelen fra venstre til høyre. På vei ned igjen kommer tommelen på høyre side igjen. Det var litt vanskelig å forklare, håper dere skjønner. Dette er ypperlig å gjøre mellom suging, kan eventuelt slikke/ suge ballene samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå